Op verzoek van mijn broertje bied ik zijn Speedmaster Reduced te koop aan. Recentelijk heb ik ook mijn eigen Reduced hier verkocht, het betreft hier echter toeval. Mijn broertje biedt hem via mij ter verkoop aan omdat hij hem simpelweg nooit draagt en het horloge daardoor al een tijd in een lade lag. Band is op ruim 19cm lengte en er zit nog een schakel bij dus zal zeker op een 20cm pols passen indien gewenst.
Het verplichte (!) rijtje:
Enkel te koop
Merk en model: Omega speedmaster Automatic “Reduced” 3510.50.00
Diameter: 39mm
Leeftijd: 1998 op basis van de serial
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2017
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: enkel een Omega Service case een een extra schakel
Verzendkosten of afgehaald: enkel afhalen in omgeving Alblasserdam of bij een Valk tussen ons in een overdracht per bank.
Conditie (krassen, werking etc): Nette gebruikte staat. Het plexiglaasje heeft wat gebruikssporen maar die gaan er mogelijk met polywatch wel uit. Band is zeer netjes, bijna als nieuw, clasp heeft wat desksive gebruikssporen. Lunette zeer mooi, de kast heeft wat lichte gebruikssporen. Het uurwerk loopt netjes tussen de -10 en -15 seconden per dag met een amplitude van 255 en de chronograaf werkt zoals het hoort en reset perfect naar 12.
Soort uurwerk en kaliber: Omega caliber 1143.
Vraagprijs: 2400 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.