Omega Speedmaster Reduced met nieuw uurwerk en 2 jaar garantie

Te koop
Merk en model: Omega Speedmaster Reduced
Diameter: 40
Leeftijd: 27 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ongeveer 2008
Factuur en/of certificaat: garantiepas '99
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, omdoos en mapje, originele stalen band en endlinks, nu op Hirsch rubberband
Verzendkosten of afgehaald in regio: spreken we af
Conditie (krassen, werking etc): niets dat ik kan zien
Soort uurwerk en kaliber: compleet nieuw uurwerk, geplaatst bij recente Omega service
Vraagprijs: € 3.250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Uitgelezen kans om een Speedmaster reduced te te verwerven die enerzijds vintage is, maar er anderzijds als nieuw uit ziet en een volledig nieuw binnenwerk heeft met (nog bijna) 2 jaar garantie. En dat voor weinig meer dan de helft van wat een nieuwe reduced nu in de winkel zou kosten (om maar niet te spreken van het prijsverschil met een nieuwe Professional). Voordelen die veel mensen zien boven de proffesional is dat hij een wat prettiger formaat heeft en een automaat heeft. Nadeel is volgens veel mensen het kwetsbaardere uurwerk. Hier wordt dat nadeel ondervangen doordat het horloge net (een maand geleden) een complete Omega servicebeurt heeft gekregen door Omega-gecertificeerd horlogemaken @Floris155 van Marinza Watches, waarbij niet alleen de pakkingen, wijzers en pushers zijn vervangen, maar ook het volledige uurwerk is vervangen. Daarbij heb ik begrepen dat in dit nieuwe uurwerk de zwakheden van het oorspronkelijke uurwerk zijn verholpen. Bovendien is een nieuwe Omega-garantie afgegeven voor de duur van 24 maanden. Ook is het horloge met zijn nieuwe pakking weer getest op waterbestendigheid en voldoet het weer aan de 5 bar waterdichtheid die het oorspronkelijk had. De stalen band is, voor zover ik kan beoordelen, nog in perfecte staat. Toen ik hem destijds kocht zat er een zwarte leren band op. Ik hou niet van stalen banden en heb die nooit gedragen. Ik heb er, toen de leren band kapot ging, er een stijlvolle en soepele rubberen Hirsch op gezet.

Ik doe met enige spijt afstand van het horloge om een andere aankoop mee te financieren.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

!

!

17704768195482516289327387009612|375x500

!

25 likes

Één op één ruil mogelijk tegen Hanhart 417 ES all black flyback chronograaf.