Check! Ik vind via ChatGPT dat er maximaal 1500 stuks zouden zijn, maar de bronnen zijn niet heel betrouwbaar.
En daar worden ze dus ook voor verkocht, interessant hoor.
Door dit soort foto’s wordt de aankoopneiging steeds groter… ![]()
Ik vind die reverse panda wel erg gaaf! Doet me meteen denken aan de Fratello special “Alaska project” met de Professional.
Echt de mooiste Reduced dit. ![]()
Speedy Reduced vrienden,
Ik draag met veel plezier en trots mijn trouwe reduced:
Nu zit ik met de vraag… valt de pro ook nog mee op mijn prinessenpols, of kom ik hier net mee weg? Uw eerlijke en objectieve mening wordt gewaardeerd! Ik kom er zelf niet helemaal uit.
Blijft lastig vanaf een foto hoor. Maar hoe zit hij? Maakt het nog uit je voor, leer of staal? Qua hoe die voelt?
Ik heb ze allebei en vind ze allebei anders maar ook beide perfect! De Prof heeft een wat meer toolwatch gevoel voor mij, vanwege de maat. De Reduced voelt daardoor wat meer als een vintage piece.
Stiekem wint de Prof wel voor mij. Al is het maar vanwege het uurwerk en het Moonwatch verhaal.
Op zich niet meteen. Ik heb de indruk dat leer dat wat strakker oogt bij smallere polsen.
Ik begin ook meer en meer te neigen naar de Professional… Ik draag in principe nooit horloges groter dan 42mm. Maar de plaat en verhoudingen van de Pro zijn gewoon nog dat beetje mooier dan de Reduced. Stof tot denken.
Dank voor de input!
Heerlijke tritiumverkleuring ![]()
Dat deed het ‘m voor mij ![]()
Ja, soms vind ik het wel eens jammer dat m’n MK40 een latere is met luminova, al werkt dat 28 jaar later wel nog feilloos. Op andere momenten vind ik de gelige cijfers ook weer wat te. Nou ja, m’n huidige blijft, maar een tritium 175.0084 zou een mooie toevoeging aan de collectie zijn ooit…
Mijne:
En wat ik nog wil…