Hoi allen! Ik ben aan het kijken om een Reduced te kopen. Welke tips hebben jullie en wat is tegenwoordig een beetje een gangbare prijs?
Thx, Jelmer.
Hi Jelmer, weinig respons tot nu toe
Misschien dat mr. Speedy Reduced, @rudiculous je kan helpen.
B&O Watches in Hengelo is een fantastische plek om je Reduced aan te schaffen, vriendelijke en vakkundige jongens die weten wat ze doen. Fantastische service en een betrouwbaar adres, aanrader!
Zie:
Je zou dit topic eens door kunnen lezen. Met een beetje een vergelijkbare zoektocht. Staan veel handige tips in, over het horloge en alle details.
Thanks!!
Topper dankjewel!
Die zou ik nog wel eens willen toevoegen aan de collectie!
Niet te lang mee wachten, prijzen zitten in de lift
Gave Schumacher limited zeg!!
Ha allemaal! Ik ben eens aan het kijken naar een Speedy Reduced (3510). Heel serieuze interesse in. Heb hem twee jaar geleden niet gekocht omdat ik hem niet “substantieel” genoeg vond als GADA. Daar heb ik nu een Black Bay 36 voor . Maar de Reduced wil ik nog steeds.
Nu heb ik er zat over gelezen, maar het volgende heb ik nog nergens kunnen vinden: Veel laten hem servicen voor veel geld, maar ik vraag mij af in hoeverre dat nodig is. Ik zal hem niet elke dag dragen dus gangreserve maakt mij niet zoveel uit en als hij na een dag een minuut voor of achter loopt maakt ook niet uit. Ik ben toch vaak te laat en voor de exacte tijd kijk ik wel op mijn telefoon.
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Hoe lang zou je zonder service door kunnen gaan als je er niet veel van verwacht?
Dank alvast Plaatje voor de sfeer?
Ik heb ook een Reduced gekocht wetende dat ik het horloge maar af en toe zou dragen, en heb me ook voorgenomen een servicebeurt zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik heb uiteindelijk een Speedy gekocht met een recent onderhoud door een horlogemaker en met 1 jaar garantie. Horloge had ik na 2 weken al terug ingeleverd omdat de minutenwjizer soms kwam vast te zitten. WAs snel verholpen, horloge heeft toen een nazichtje gehad. Sindsdien houdt het horloge goed tijd, gangreserve van net geen 26uur. Ik probeer het horloge maandelijks een paar dagen te dragen.
Een servicebeurt is aanbevolen om de 5 tot 8 jaar, ik ben niet van plan een service te laten uitvoeren.
Thanks! 26 uur is wel heel weinig
Maar als je hem om de dag draagt of wat dagen achter elkaar, prima.
Jammer van de wijzer, gelukkig met garantie gekocht.
Dank in ieder geval voor je toelichting