Omega speedmaster reduced

Hoi hoi, vandaag de speedmaster racing gepast en de diameter van 40mm is prima maar het horloge is helaas te dik voor mij. Ook wil ik toch gaan voor klassiek zwart.

Weet iemand een zaak waar ze een mooie speedmaster reduced te koop hebben staan?

Ik zag deze maar is wel gepolijst.

Hier nog even een foto van de Racing voor de sfeer

5 likes

De Reduced is ook dik hoor! Is een basisuurwerk met een chronograaf-module er (letterlijk) tegenaan geschroefd. Onderhoudskosten zijn behoorlijk hoog dus zoek liefst een recent geserviced exemplaar.

3 likes

Contacteer eens @rudiculous die heeft wellicht nog wel wat liggen :+1:

Heb zelf ook een 3510.50 en ben er erg blij mee.

6 likes

heb je al eens gedacht aan de Speedmaster 38 (soort van opvolger van de reduced)?

5 likes

Is de reduced niet iets van 12/13mm? Die racing is 15mm, is maar 2mm maar merkte het meteen toen ik hem paste. Onderhoudskosten is inderdaad wel een dingetje om rekening mee te houden, Thanks voor de tip

Thanks! En ziet er goed uit :+1:

1 like

Ja ook met een aanbieder gesproken van dit horloge. Erg mooi en grote voordeel is dat het nieuw(er) is. Denk dat ik de reduced mooier vindt maar dit is ook een kanshebber thx

1 like

Koop nou gewoon een Mark40 :innocent: Is er ook met witte dial en wat meer sportieve look.

2 likes

B & O watches is een aanrader!

2 likes

Die is 12mm idd. Valt goed hoor. Deel van de dikte zot natuurlijk ook in het glas. Ik heb hem gehad: prachtog horloge! Succes met de zoektocht!

2 likes

Erg mooi ook deze!