Beste forum Leden
Wat is ongeveer de kosten voor een volledige servicebeurt
Dat is een goeie vraag, zou ik ook wel willen weten.
Als je ‘Omega service costs’ googled krijg je het antwoord van Omega zelf…eenvoudig toch?
Tnx
Ligt eraan. Doe je het bij Omega zelf of bij een goede horlogemaker, wat moet er vervangen worden, wanneer was de laatste service etc. etc.
Reken maar op vanaf €250,- tot ja, zeg het maar…
Denk eerder zo rond de €300 a €400 ben ik bang bij een officiële Omega reparateur (zitten er een paar verspreid door het hele land).
Daarom kun je voor minder terecht bij de betere horlogemaker
Volgens de Omega website is het €450,- voor horloges die na 1985 gemaakt zijn.
Nogmaals, de officiële Omega tarieven staan op hun site!
Bij een niet officiële service kun je vanalles tegen komen, zowel qua prijzen als qua kwaliteit.
Dan krijg je wel een nieuwe hesalite twv € 30,--
Tussen de 300 a 500 euro
Je krijgt na een analyse altijd eerst een prijsopgaaf voordat ze verder gaan, toch? Ik zou het niet zeker weten om eerlijk te zijn, heb nog nooit een horloge langer dan 5 jaar gehad…
Ja van Mij wel is zeker 9 jaar oud en de chrono begeeft het
En als ik zie wat een moonwatch nu kost bijna het dubbele als wat ik er toen voor betaald hebt
Eigenlijk krankzinnig , zal wel tel maken hebben met die Zwitserse Frank
Gr piet
TNS voor je info
Gr piet
Dat moet toch niet kunnen in deze prijsklasse? Of verwacht ik teveel?
Beste willseiko
Als iets stuk gaat na 9 jaar heeft niks te maken met prijs kwaliteit
Het is hoe duur ook het horloge het blijft een mechanisch iets wat aan slijtage is onderheven
Werk zelf bij een autofirma met zeer excl auto’s en ja die komen soms ook binnen met mankementen
M vr gr piet
Bij onafhankelijke horlogemakers vanaf €200 denk ik…
Ttnx voor de tip
Gr piet
Met prijs blijkbaar niet, maar wel alles met kwaliteit. Als er geen bijzondere reden is aan te wijzen zoals vallen, waterschade etc zou dat bij goede kwaliteit niet kunnen. Ben met je eens dat mechanisch kan sljten, maar na 9 jaar een chrono kapot wil er bij mij niet in.