Omega Speedmaster Snoopy 50th anniversary

Ultramannen!

3 likes

Ultramen

3 likes

Ik vind het blauwe wel grappig… Misschien zelfs wel mooi :thinking:

6 likes

Al in huis?

Eerste leveringen pas vanaf November … Dit is internet :wink:

Ik kan mededelen dat ik binnenkort de eigenaar ben van dit Snoopje :blush::blush:

6 likes

@tvl1995

Had jij ook niet de 1e nieuwe sub op dit forum ? :thinking: Ik wil jouw netwerk en contacten :grin:

2 likes

Yes sir!

12 likes

Beautiful!

1 like

Fantastisch ik vind het echt een zeer mooi horloge. Geweldig Snoopy

Ja die heb ik inderdaad :wink: Ik denk dat de Snoopy voor iedereen die het geld er voor over heeft te koop is…

2 likes

Bij deze caseback “animatie” vliegt Snoopy eigenlijk achter de maan langs dus er klopt sowieso niet veel van. Het sterke punt is wel dat Snoopy 14 seconden zichtbaar is en dat was (voor wie het nog niet weet) precies de tijd dat de nabranders aan moesten om een slingshot om de maan te kunnen maken. Dit kon alleen met een Speedmaster omdat alle systemen waren uitgevallen.

Thanks! Nog steeds heel blij mee en vooral met de Apollo 11 50th band erop. Deze is een moderne versie van de 1039 band die ook op de originele Ultraman zat, dus dan is het plaatje zo compleet.

Niet mijn foto, maar hier zie je de originele 145.012-67 rechts op een 1039 band.

2 likes

Wordt het allemaal niet een beetje teveel uitgemolken?

4 likes

De wijzer in de snoopy subdial lijkt niet helemaal recht uitgelijnd?

9600 ballen

Holy shit

Prachtig werkelijk

1 like

Dit is een “running seconds subdial” dus deze wijzer loopt permanent. Kan dus zijn dat het net niet lekker uitlijnde op de foto, maar dat is dus ieder seconde anders :wink:

Thanks!

Ja, maar zolang er een grote markt voor is, is het een logische stap. De vorige edities zijn immers niet meer te koop bij Omega. Ik houd wel van een frisse impuls zo nu en dan. Ik denk dat dit ook nodig is in de horlogebranche die toch vrij traditioneel is.

Dank, duidelijk!

Ik ga dan toch voor links. Vind de matte center links een te grijze kleur geven.
Deze zie ik nergens terug komen in het horloge.

1 like

Zijn gewoon geborsteld, net als grote delen van de kast, en in werkelijkheid dus ook net zo grijs. Op een renderfoto ziet het er anders uit, maar die geeft dan ook geen realistisch beeld.

1 like