Nee hoor gewoon in NL
Die is mooi
Ok ik ben heel benieuwd dan! Omega meldt wel dat de eerste batch in november wordt uitgeleverd, maar vermelden blijkbaar niet dat het eerst naar Omega boutiques gaat. Anderzijds, wij hebben geen Omega boutiques in Nederland, dus wellicht leveren ze wel direct aan ADs! Dat zou top zijn. Fingers crossed! Mijn AD verwacht ze niet voor 2021.
De Ed White 321 heb ik ook nog niet in Nederland langs zien komen (behalve op de pols van Robert Jan Broer, maar die heeft het ook rechtstreeks bij Omega gehaald). Mijn AD heeft er drie besteld maar nog niets gehoord. Maar zijn reguliere bestellingen vallen ook onaangekondigd op de deurmat…
Dat is niet waar, je mocht zelf kiezen waar je het wilde ophalen. Dus dat kon bij elke Omega AD in Nederland. De Tourbillion boutique is niet van Omega (ook Schaap & Citroen?), dus zou ook niet logisch zijn.
Tourbillion is onderdeel van de Swatch groep. Dus ja mag stellen dat het “van Omega” is.
Ah kijk! Dank je! Dan snap ik de eerdere opmerking ook en dat je de Speedy Tuesday daar moest ophalen. Maar mijn AD heeft ze ook geleverd en kreeg een vergoeding voor het leveren (omdat dat het bestelproces volledig online was). Omega hoeft dat niet te betalen als de levering bij Tourbillion is. Cirkeltje weer rond.
We hebben toch wel een Omega boutique in Nederland ? op Schiphol, of wordt deze Gassan zaak anders gezien?
Sowieso lastig om daar te bestellen. Is meer voor geluksvogels.
Daarnaast krijgt Tourbillon van Omega voorrang op ‘gewone’ AD’s, dus 3x raden met welke AD ik gisteren contact heb gehad
Nee, helaas.
De 124060 maar verkopen en deze aanschaffen denk ik, haha.
Ace zegt december levering:
Tuesday kon bij elke omega retailer bezorgd worden. Ultraman alleen bij tourbillon.
Maar wat maakt het eigenlijk uit?
Welk jaar?
Nogmaals, ik hoop dat Nederland een bijzondere positie heeft wegens het niet hebben van een echte Omega fabrieksboutique, maar in de VS zijn er al wachtlijsten opgesteld (niet te verwarren met een bestellijst) dus ik ben bang dat de leveringen heel traag gaan als boutiques voorrang krijgen. Nou verwacht ik dat de markt in Nederland voor een Snoopy horloge ook minder “booming” is dan in de VS.
Heb je er zelf een besteld? Het houdt je zo bezig.
Helemaal niks natuurlijk, de afnemer betaalt overal dezelfde prijs. Ik heb het zelf in London opgehaald omdat ik daar vaker kwam. Maar in het lijstje kon ik wel mijn AD in Utrecht aanklikken en hij had ook geleverd. Dus schiet mij maar lek. Ik zal het opnieuw checken met ST3
Haha, dat is het slimme ondernemerschap van Ace. Zij zijn volgnes mij alleen wel de enige die iets op hun site hebben staan.
Nee en nee. Ik meld alleen (dit is een ander topic dan Speedmaster Only) hetzelfde: er is gezegd dat Omega boutiques de eerste leveringen krijgen. Zij geven nooit korting op speciale edities en zo behoudt Omega ook de marktwaarde.
Daarna krijgen ook AD’s hun bestellingen. Mijn AD gaat al uit van 2021, maar is relatief een kleintje. Dus dat AD’s meteen de eerste of tweede maand na de release de bestellingen binnen krijgen, lijkt mij dan sterk. Dat zou IK graag willen weten als ik aan het wachten ben.
Maar ik zie graag jouw NA volgende maand.
Ik bestel 'm misschien nadat ik het in het echt heb gezien, Ik ben nu nog niet overtuigd van het totaalpakket en vind die oversized Snoopy echt niet mooi. Daarbij heb ik al de eerste blauwe panda Speedmaster, dus dat helpt ook niet mee.
Zeker! Betaal je vooraf of doe je een aanbetaling? Alon is vriendjes met Raynald Aeschlimann, dus wellicht heeft hij aan wat touwtjes getrokken
Ik wacht het rustig af hoor. Ik ben er heel wat minder mee bezig dan jij.
Ik zit in een groep vrienden en kennissen waarvan er twee werken bij een Omega boutique en ook een privé facebook groep waar dit al een paar dagen een hot topic is. Dus dan ontkom je er niet aan.
Ik wacht al twee jaar rustig op een bestelling die mogelijk volgend jaar geleverd kan worden, dat houdt mij niet zo bezig. Maar helderheid over leveringen kan ik altijd wel waarderen
Nee, de A11 had ik bij hun gehaald begin augustus 2019 met aanbetaling van € 500. de aanbetaling bij een andere AD voor de A11 heb ik laten staan toen Ace als eerste doorkwam.