Omega Speedmaster Snoopy 50th anniversary

In het artikel van gisteren wordt er gesproken over in eerste instantie boutique only. Vraag me af of ze Nederland echt in de wacht gaan zetten.

Mijn aanbetaling op de A11 50SS is nog bij de AD blijven staan sinds mei vorig jaar, nu afwachten wanneer de Snoopy in levende lijve te bezichtigen is om te kijken of dat mijn eerste reactie, van een prijs die het model niet rechtvaardigt, verandert.

1 like

Mooi horloge! Maar wat ‘n geld inderdaad…

Kreeg ik ook netjes binnen het uur schriftelijk. Alleen jammer dat ik geen datum kreeg. Ze beginnen eind van de maand met uitleveren

2 likes

Denk toch dat jullie beiden een paar maanden later besteld hebben dan ik. Wat niet betekent dat ik noodzakelijk eerder bediend zal zijn…

2 likes

Hij is wel heel erg blauw inderdaad… …en ik heb de indruk dat het blauw van de bezel niet matcht met dat van de registers en wijzers. Maar kunstlicht zegt niet alles.

nou, er had beter een smurf op kunnen staan in plaats van een hond

4 likes

Klopt. Maar waarschijnlijk zag je dan alleen de witte broek en muts. :wink:

Alhoewel.

2 likes

Man man, hoe ga je als volwassen kerel uitleggen dat je én Snoopy op je wijzerplaat hebt staan, en dat er ook nog een bewegend raketje op het achterdeksel zijn ronde doet :sweat_smile: ow ja, en die combi niet op een Swatch van 100 euro, maar een horloge van bijna 10k.

4 likes

AD Punte uit Utrecht gaf aan er 6 besteld te hebben, dus daar kun je ook toeslaan :sunglasses:

1 like

Een echte kerel hoeft dat helemaal niet uit te leggen en een echte kerel heeft er ook geen moeite mee om af en toe eens niet het kind in zichzelf te onderdrukken…

7 likes

Mooi, liefde voor het innerlijke kind​:hugs::heart:

Dank je!

Haha, uitleggen?
Heb jij echt mensen in je naaste omgeving die uitleg vragen over het horloge dat je draagt?
Sorry man.

4 likes

Ow zeker niet hoor. Ik kan het alleen niet vatten richting mezelf.

1 like

Iemand iets gehoord over de oplage? Las op Hodinkee dat de Ad’s aangaven dat het een run van ongeveer 5000 stuks zou zijn. Minder limited als de vorige maar meer als bijvoorbeeld de Bond Seamasters.

Wel een mooie NA maken? Please…?! :wink:

1 like

Eerst maar even ontvangen :wink:

1 like

Zojuist krijg ik het bericht dat ik hem hoogstwaarschijnlijk medio november op kan halen, dus dat is best snel.

6 likes

Dat zou wel heel snel en top zijn! Volgens Fratello Watches (en Robert Jan Broer heeft direct contact met Omega) zou eerst alles naar Omega Boutiques gaan en daarna pas naar authorised dealers in 2021. En er zijn nu al wachtlijsten in de VS, dus zal wel even gaan duren. Heb jij het buiten Nederland besteld, aangezien wij hier geen OBs hebben?

1 like

Wat ik nog weet met de Speedy Tuesday Ultraman is dat die alleen via Tourbillon Boutique A`dam werd uitgeleverd.

2 likes