In het artikel van gisteren wordt er gesproken over in eerste instantie boutique only. Vraag me af of ze Nederland echt in de wacht gaan zetten.
Mijn aanbetaling op de A11 50SS is nog bij de AD blijven staan sinds mei vorig jaar, nu afwachten wanneer de Snoopy in levende lijve te bezichtigen is om te kijken of dat mijn eerste reactie, van een prijs die het model niet rechtvaardigt, verandert.
Hij is wel heel erg blauw inderdaad… …en ik heb de indruk dat het blauw van de bezel niet matcht met dat van de registers en wijzers. Maar kunstlicht zegt niet alles.
Man man, hoe ga je als volwassen kerel uitleggen dat je én Snoopy op je wijzerplaat hebt staan, en dat er ook nog een bewegend raketje op het achterdeksel zijn ronde doet ow ja, en die combi niet op een Swatch van 100 euro, maar een horloge van bijna 10k.
Een echte kerel hoeft dat helemaal niet uit te leggen en een echte kerel heeft er ook geen moeite mee om af en toe eens niet het kind in zichzelf te onderdrukken…
Iemand iets gehoord over de oplage? Las op Hodinkee dat de Ad’s aangaven dat het een run van ongeveer 5000 stuks zou zijn. Minder limited als de vorige maar meer als bijvoorbeeld de Bond Seamasters.
Dat zou wel heel snel en top zijn! Volgens Fratello Watches (en Robert Jan Broer heeft direct contact met Omega) zou eerst alles naar Omega Boutiques gaan en daarna pas naar authorised dealers in 2021. En er zijn nu al wachtlijsten in de VS, dus zal wel even gaan duren. Heb jij het buiten Nederland besteld, aangezien wij hier geen OBs hebben?