dat maakt de prijs voor deze niet minder hoog haha. Qua investering misschien aantrekkelijk maar als horloge op zich totaal niet, imho.
Nee okĂ© maar het zal dus een redelijk veilige grote uitgave zijnâŠ
Ik zit natuurlijk meteen te denken hoe ze die aarde en raket gerealiseerd hebben⊠âŠverlengde tappen van secondenrad en centrale secondenteller, en daar dan resp. dat aarde-plaatje en raket (die dan weer aan een wijzer, met wellicht een verscholen contragewicht) op geprikt. Ben wel benieuwd deze eens geopend te zien.
Ik ben niet in de race verder, val niet in de budgettaire doelgroep.
Als jij 'm zou kunnen kopen stort t raketje waarschijnlijk neer.
Donât underestimate my account. Itâs about prioritiesâŠ
In huize Tijdig is hij al geland.
In dat geval ga ik morgen misschien maar eens bij
langs haha
Grappige Caseback! Zit daar ook saphier glas op of kunststof?
Ik zal wel voor gek worden verklaard hier, maar ik heb hem besteld.
Ik vind hem gewoon te mooi, en in tegenstelling tot de 4 Speedyâs die ik gehad heb, schijnt deze wel gewoon nauwkeurig te lopen.
Er is inmiddels een wachtlijst, dus tussen 3 en 6 maanden wachten.
Dat is voor een Rolex fanboy natuurlijk een eitje
Gefeliciteerd! Ik verklaar je niet voor gek. Ik denk dat dit een echt liefhebbers horloge is.
Heel gaaf! Gaat wel een collectors worden denk ik, kende het verhaal erachter niet, âevenâ ingelezen net en wauwâŠ
Ik ga hem gewoon dragen, en er van genieten.
Wordt de vervanger van de pepsi waarvoor ik al ruim 2 1/2 jaar op de wachtlijst sta, en dus niet meer verwacht te âkrijgenâ
Is op dit bedrag wisselgeld, dus gewoon er bij bestellen
Mee eensâŠ
Had ik gemist. Ik dacht dat ik de eerste was
Ik heb hem wel bij een dealer besteld die geen Rolex verkoopt, in de veronderstelling dat deze nog niet gewend is aan wachtlijsten, en dus ook wat eerlijker te werk gaat.
Achterkant lijkt me wel coolâŠmaar de band vind ik jammer en moet zeggen dat de kleur blauw en een Speedy niet goed samen gaan (naar mijn mening)âŠ
Ik weet nog niet wanneer hij wordt geleverd, maar heb we een bevestiging dat ik hem krijg.
Ik doelde er uiterĂĄĂĄrd ook niet op dat âie in een kluis/kast verstopt moest worden, horloges zijn om te dragen niet om naar te kijken op een afstandje veel plezier, benieuwd hoe âie er in het echt uit ziet!
Echt een uber cool horloge. Presentatie is ook erg mooi.
Misschien door anderen inmiddels ook al gezien op Fratello.
Het blauw doet best pijn aan mijn ogen, wat me erg doet twijfelen. Terwijl de tint donkerblauw van de band en doos juist fantastisch zijn.
Volgens RJ is de levering in november.
Het hele artikel is hier te lezen:
https://www.fratellowatches.com/hands-on-omega-speedmaster-silver-snoopy-award-50th-review/