Haha die bewegende caseback is wel eens wat anders ik hang wat tussen gimmick en gewoon gaaf, maar ze hebben er wel hun tijd in gestoken
Prachtig, maar bijna 10K prachtig?
Met een raketje op een stokje? (achterkant)
net als in het echt
Leuk horloge, die achterkant is heel gaaf. Maar die prijs is minder mooi
Maar als je realiseert dat de vorige Snoopy nu 26k plus is dan valt het wellicht mee…
Ja dat lijkt iedereen even vergeten te zijn. Vooral als ik reacties lees als “ik pik hem 2e hands wel op”.
als je je realiseert dat een gewone Speedy voor rond de 3k te koop is, met bracelet, valt het minder mee
de vorige Snoopy was extreem limited, de prijs is zover opgekrikt door beleggers, niet door liefhebbers
het voordeel van deze nieuwe is dat hij niet limited is, afhankelijk van hoe groot de oplage daadwerkelijk gaat zijn, heb je kans op een leuke korting op de tweedehands markt
Het is inderdaad geen officiele limited maar Omega gaat dit model natuurlijk wel zeer beperkt uitbrengen, waardoor er net als bij Rolex modellen een dikke premium op de tweedehands/grijze markt zal zijn. Een Rolex Daytona is ook niet limited maar gaat ook voor 10K plus. Ik denk dat Omega het spelletje van Rolex heeft afgekeken en hetzelfde gaat doen met deze Snoopy resulterend in een sky high hoge vraag en een beperkt aanbod. Daarnaast zal Omega zich inmiddels wel gerealiseerd hebben dat ‘Limited Edition’ 9/10 keer niet aanslaat bij de verzamelaars.
ik denk dat ze net zoveel produceren tot de vraag afneemt tot onder een bepaald niveau, aan prijzen op de tweedehands markt hebben ze niet veel
die 1957 edities met een te grote limited oplage waren ook een miskleun, die liggen hier nog steeds in de etalage weg te rotten met een kortingsprijs erbij
Vraag en aanbod. Kunstmatige schaarste. Als tweedehands prijzen van oudere modellen omhoog gaan is dat goed voor het merk imago. Kijk maar naar Rolex. Marketing volgens het boekje.
Omega gaat deze Snoopy echt niet met 100 duizenden uitbrengen. Hier zullen ook wachtlijsten voor zijn en de vraag zal veel hoger zijn dan het kunstmatige lage aanbod. Het is geen limited edition maar hij is limited available. Prijzen zullen op chrono24 sky high zijn. Mark my words…
Ik heb er lekker een besteld. Voor mezelf!
Uitstekende belegging.
Nee hoor, grapje. Fantastische keuze. Heb je al zicht op een leverdatum?
daar is ook helemaal geen vraag naar, ik verwacht dat ze de productie aanpassen aan de vraag, zodra de hype achter de rug is en alle pre-orders zijn voldaan, schalen ze de productie langzaam af, pas als het model niet meer in de winkel te krijgen is, gaan de tweedehands prijzen iets omhoog, maar dat is compleet afhankelijk van de totale oplage
ik denk dat ze van de 1957 modellen hebben geleerd dat een limited oplage negatief kan uitpakken als de oplage verkeerd wordt ingeschat, daarom blijven ze nu lekker vaag en kijken ze wat de vraag gaat zijn
de prijs van een limited model doet weinig met de merkbelevenis, ik denk niet dat er meer Omega’s zijn verkocht doordat de vorige Snoopy zo duur is op de tweedehands markt, de prijsstijging van de normale Speedy doet meer op dat vlak
Nope. Krijg ik nog te horen, maar wel bevestiging van levering.
#metoo
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Een NL AD? Of een Omega Boutique? Ik werd doorgestuurd naar een Boutique via de website…
Gefeliciteerd Tom. Toen ik de bewegende achterkant zag begreep ik de prijs 'n stuk beter!
Kijk, dat is nog eens doorpakken. Niet van dat benauwde.