Duits accent en een hand in de broekzak. Neh…
Vind hem zeer geslaagd. Heeft de verwachtingen meer dan overtroffen. Twijfel echter of ik de Silver Snoopy niet toch een mooiere uitvoering vind. Gelukkig hoef ik die afweging niet te maken. Die is financieel nog minder bereikbaar.
Kwam zeker te dichtbij voor je?
Zo sta ik er ook bij op de camping.
Vind ik ook en vooral heel vreemd dat je hier ook niet 3 banden bijkrijgen. Deze corduraband, een blauwe kalfslederen band met witte stiksels en de 50th stalen band. De kast is er zelfs al klaar voor (zie de happen uit de kast, net als bij de 50th). Overigens zijn de productiekosten van een stalen band ook niet meer dan een paar tientjes. De corduraband zoals deze kost je ook zo’n 250 euro bij Omega. Ook suf dat je er geen vouwsluiting bij krijgt.
Ook jammer dat nu de Omega Speedmaster (en de Silver Snoopy) zo populair is bij rijke verzamelaars, dan ze de prijs er maar meteen op aanpassen. Inderdaad een paneraitje zoals hierboven al werd gemeld. Jammer voor de ordinaire zzp’er zoals ik…
Als je er zo uit wil zien, als op de foto die jij gebruikt. Moet je denk ik oude gordijnen roken.
Zoals hiervoor al opgemerkt zouden de reacties vermoedelijk wel anders zijn als er een kroontje op het horloge zou staan. Sterker nog ik denk dat bij een horloge met kroontje en deze zeer bijzondere caseback, het internet zou zijn ontploft en dat de prijs geen enkele issue zou zijn geweest.
Ook ik vind het een stevig geprijsd horloge en vind het ook jammer dat er alleen maar een strap bij zit. Een dergelijk bijzondere horloge zou toch ook wel met een mooie bijpassende bracelet en lederen band mogen komen.
Ze zijn gek. Nog gekker de mensen die er 250 voor betalen
Het is allemaal wat …
Schitterend !
Als het meer in deze richting -met stalen band- was, had ik het zeker overwogen. Er is nu teveel blauw met de indexen en wijzers en je oog gaat alle kanten op. Ik verwacht ook wat problemen met het aflezen van de tijd als de wijzers wegvallen tegen de gelijkkleurige (en gelijke afwerking) subdials. En verdomme…Snoopy staat niet gecentreerd. Dat is echt een doorn in het oog.
Dus wederom een Photoshop
Wisten jullie dat “Snoopy” elke dag 1 woord leest in “Oorlog en Vrede” van Tolstoi en daarna weer op het dak van zijn hok gaat liggen om daarover na te denken?
Ik wist het niet.
Heel mooi, mooier dan de vorige Snoopy. Had wel liever een stalen band gezien.
Cool op staal!
zilveren wijzers op een witte plaat zijn niet leesbaar, dus ik snap dat ze dit niet hebben gedaan, maar de blauwe indices zijn inderdaad teveel
Deze graag! (Altijd staal)
met dit contrast was het nooit een moonwatch geworden
Ik vind de prijs idioot… Totdat ik de caseback zag. Toch n leuk stukje kunst. Mooi uitgevoerd…
Hier komt hij er niet in, vind het wel teveel geld.
Ik vind die van jou mooier dan de nieuwe Snoopy!