Ik vind het een frisse verschijning! Mooie diepte in de wijzerplaat, maar best heul blauw. Maar eens in het echt bekijken tzt.
prachtig kunstwerkje.
Maar er is een maar, ik vind dit een moeilijk horloge qua dragen. Deze kleuren maken het geen gemakkelijke match met kledij en schoeisel
Echt wel gaaf ding
Zoals het hoort even over de centjes nuilen,
10k mooi vind ik hem zeer zeker.
Ik heb mijn AD een app gestuurd of ik er een kan krijgen.
Gaaf
Vraag me af hoeveel winstmarge er nu opzit voor de AD. Soms geven ze wat korting
Moet toch aanzienlijk bedrag zijn
inderdaad, leuk als zomerknaller bij een opengeknoopt, wit shirt en blauwe sneakers, maar voor de rest wordt het lastig om deze te dragen zonder over te komen als een yup met bont gekleurde voering in z’n overhemd en schoenen met een patroontje
Ik vind het allemaal een beetje te gimmick’y
Cartoons horen imho niet op een wijzerplaat, en zo’n schokkerig rakketje achterop… tsja…
is het ook, maar zonder die dingen, zou het gewoon een saaie, blauw witte panda zijn
hahaha, vond het er ook wat lullig uitzien.
Had stiekem ook wel een bracelet erbij willen hebben als optie. Verder vind ik hem er schitterend uit zien, eens zien of ik er een in mijn handen kan hebben voordat ik beslis hem te kopen.
Aardig, maar geen “die moet ik hebben!” gevoel.
Ik vond die zilveren apollo Snoopy erg gaaf en die eerdere uitgave met Snoopy in de secondewijzer ook!
Maar deze… nah…
Dat zijn ze onderhand toch allemaal?
Levering voorlopig alleen via de Omega Boutiques…mijn AD verwacht het pas in 2021 . En als Omega de productie of uitleveringen laag houdt, zal de vraag het aanbod overstijgen en zal deze vreemde vraagprijs opeens heel normaal zijn.
Het is dat ik al een blauwe panda heb, anders had ik het wat serieuzer overwogen. Die cordura band was mijn eigen idee, dus zelfs daar liep ik al vooruit op de zaken
Waren…het lijkt erop dat Omega het aantal limited editions flink heeft teruggeschroefd.
Ik denk wel dat een Speedy Tuesday 3 wel limited wordt.
Dat was ook de strekking van mijn opmerking (met een twist)
Als je hier 10 ruggen voor vraagt dan kan er toch wel een stalen band vanaf? Zo’n nylon bandje van twee tientjes kostprijs doe je er dan als tweede bandje gratis bij. Hebben ze een handje van bij Omega om er bij een limited een goedkoop bandje op te zetten.
Zo, wat een super gelikt filmpje zeg
Zeker in zo’n setting vind ik het een bijzonder mooi horloge, dat blauw is erg fraai
En de achterkant vind ik ook wel heel leuk gedaan.
Hoe gimmicky ook, het is toch 100x beter dan een van de 19239813 LE’s die ze normaal daar uitbrengen.
Het enige unlimited is het aantal limited editions… desalniettemin vind ik mijn standaard Speedy geweldig en draag ik hem met heel veel plezier.