Dat is mateloos naar van Omega. Kocht een Speedmaster, M. Schumacher, en bij een relletje viel de ring er af. Na 2 jaar hield het lederen bandje op en brak. Ik naar de Omega dealer in Antwerpen bij het station. Vroeg hen wat het ging kosten om er een metalen band op te zetten. Na 45 minuten kwamen ze weer terug met mn klokje en vertelden dat het een ruime 1000 euro zou gaan kosten. Ik bedankte hen en vertrok weer. 2 dagen later stond klokje stil en deed niets meer. Zat toen net in een andere baan dus legde hem op de plank. Ging eens vragen wat een service beurt koste. 750 euro. Knap waardeloos. Maar het geluk was met me. Ik mocht een paar mensen in nood helpen en dat werd beloond met een Breitling. Een heel mooie. die Speedmaster ligt nu in de kast ergens. Maar de Ferrari bandenset waar in het geleverd werd die is gaaf. Zal er eens een foto van maken.
Welk merk geeft dan volgens jou een gratis service beurt?
FYI, er is ook een Speedmaster Only topic.
Service van deze komt inderdaad op zo’n 750 euro uit.
Sterker nog, bij mijn ex kwam er een nieuw uurwerk in, geeneens service maar gelijk nieuw.
Zou dat niet gewoon een refurbished zijn geweest?
Nieuwe uurwerken zijn goedkoper. ook refurbishen is arbeidsintensief.
Moet het wel een uurwerk zijn wat geen serienummer heeft anders lijkt het me een beetje raar dat ze een nieuwe erin tjoepen en nog even het serienummer erin etsen.
Nope, nieuw.
Ook een ander type uurwerk.
Nieuwe serie nummer staat gewoon op de Omega bon.
Klopt, maar alleen de eerste service. Ik weet niet of dat hij alle AD’s het geval is, maar bij de Boutique in elk geval wel.
Iemand enig idee of er 1 jaar na aankondiging al een exemplaar in Nederland is geleverd?
Er is deze post maar niet duidelijk of het bij een NL AD is:
Dit was bij Juwelier Kremer Emmen.
Grijs dus.
Ik zie dat daar ook een platinum 321 te koop is.
Klopt, hij heeft nog veel meer moois te koop
Ja ik zag ook de ZEP boutique edition met een leuke prijs.