Omega Speedmaster Snoopy 50th anniversary

Ja, dat vrees ik ook.
Laten we dan maar hopen dat de 55th nog mooier is en de lijst wordt doorgeschoven.

Ik dacht dat ze alleen eentje voor de gebruikelijke review hadden ontvangen, dat heb ik dan gemist. Zou de doos bij deze aankoop ook nagestuurd zijn?

Hmm, daar zeg je zo wat. Ik meen ergens in een IG story wat gezien te hebben maar kan dat natuurlijk niet terugvinden. RJ wil toch altijd nummer 13 dacht ik? De foto’s die ik nu kan terugvinden op hun social media zijn inderdaad allemaal van het “not for sale” exemplaar dat Omega hen geleend heeft.
Nu ja, als hij de zijne al ontvangen heeft, wat me overigens wel normaal zou lijken gezien de relatie met Omega, is het misschien verstandig daar niet te veel ruchtbaarheid aan te geven in NL gezien de lange wachtlijsten…

Aangezien het geen LE is moet hij het dan doen met een 13 in het serienummer.

Mee eens, alleen het verhaal van de 321 in de boutique in een normale doos, die hij niet meekreeg en dat later toch een normale doos nagestuurd werd, had beter niet naar buiten gebracht kunnen worden.

1 like

Dat verhaal heb ik blijkbaar gemist. Staat hier op het forum?

Nee, OF.

Dacht ik toch even in het donkergroene deel te zitten :thinking::grinning:

2 likes

Haha, helaas heeft de gekte ook hier toegeslagen.

1 like

Al iemand hier op HF die al een exemplaar heeft?

Zie er inmiddels wel diverse op Chrono staan met de nodige prijsverhoging.

Vorige week nog bij mijn AD binnengelopen, verwachting is niet voor het eind van het jaar voor NL.

1 like

Bizar dat een horloge dat in 2020 gevierd wordt pas in 2022 komt.

Deze hadden eind 2019 toch al op de plank moeten liggen bij Omega. Maar zo werkt het kennelijk niet in de horlogewereld.

Binnen 24 uur na aankondiging een kunnen bestellen. Nog steeds niet geleverd en AD kan ook geen indicatie geven anders dan “het kan nog wel even duren”. Misschien een extreem gevalletje vraag-aanbod? Hoewel ik mij niet kan voorstellen dat Omega populariteit van dit horloge heeft onderschat.

Geduld is een schone zaak. Het is het wachten waard. :slight_smile:

1 like

Was het maar zo

Jij denkt dat je zo slim bent hè? Dit klopt toevallig, maar ik hou je in de gaten.

3 likes

Mhua, vond deze ook best scherp;

:ok_hand: Slimme jongen die @Selie

1 like

Heel gaaf - al enig zicht op levering?

1 like

Nope. Ik sta op de lijst bij een kleine AD. Maar geen prognose.

3 likes

Iemand anders hier überhaupt zicht op levering? Worden de eersten nog wel in 2021 verwacht?

Ik geloof niet dat het dit jaar gaat gebeuren als ik hoor hoe het in andere landen gaat waar wel OB’s zitten.

1 like

Hier hetzelfde. Ik ben nr 2 op de lijst van 100, maar het kan nog even duren.

2 likes