Ff wennen maar toch.
Jammer…net ietsje boven m’n beoogde budget.
The ultimate Speedmaster blijft de ‘standaard’ Speedmaster. Er zijn veel mooie Speedmasters, maar de standaard zwarte variant is nu eenmaal de tool watch die de Speedmaster beoogt te zijn.
Een gerecht met alleen maar dure ingrediënten is niet per se lekkerder. Die vlieger gaat hier wel op m.i.
Ja die vind ik wél leuk .
Niets aan toe te voegen!
Ze hadden het uurwerk wel mogen afwerken voor dat geld?
Gaaf dat er meteoriet vd maan is gebruikt. Treffend voor n horloge die the Moonwatch heet.
Gearriveerd! Maar op welke vraag moet ik reageren?
Het is voor mij niet de ultieme Speedmaster maar wel een mooi aanvulling op mijn collectie. De ultieme zou voor mij een echte NASA mission flown Alaska III zijn, maar dat is onmogelijk. Dat is staatseigendom.
Moet je nog even voor flipperen
Och geen vraag hoor, eerder een begeleidende rol. Ik denk dat jij de best aangeschreven persoon bent hier op het forum om het bedrag van 100k voor 1 speedmaster te evalueren. Het is dan wel de listprijs maar gerechtvaardigd of niet laat ik aan jou!
De marktwaarde in het secundaire circuit geeft altijd aan wat het “echt” waard is. Dus wat het juiste prijskaartje moet zijn van het horloge. Dat zal vanzelf blijken.
Het is een krankzinnige retailprijs, maar je weet wel zeker dat er maar heel weinig van gemaakt (en verkocht) worden. Dan is het een frisse wind tussen al die Platona’s in de board room.
100K
Voor dit bedrag krijg je de hele maan erbij mag ik hopen?
Best mooi, maar wel prijzig. Behalve dure materialen en de subdials is er niet zo heel veel bijzonders aan naar mijn bescheiden mening.
Gelukkig zijn er voldoende mensen met zoveel geld dat ze niet weten wat ze er mee moeten doen, dus het zal wel worden verkocht.
Het is een slimme marketing truc op meerdere fronten.
Er is nu een Speedmaster van bijna 1 ton. Een normale stalen Speedmaster is dan echt een koopje. Het doel van deze prijs range is om de prijs van een normale Speedmaster te kunnen rechtvaardigen.
100k dit moet een grap zijn …
Wat toevallig. Heb vanmiddag in de auto aflevering 27 van Mannen van de Tijd geluisterd met gast Robert-Jan Broer. Heel aflevering over Speedys en de limited editions. Heerlijk genoten. Verder geen nuttige bijdrage aan dit topic. Speedy is mooi maar €100k, pff wat een geld. Ik behoor iig niet tot die happy few categorie.