Aangeboden mijn nette Omega Speedmaster uit circa 1973.
Deze schitterende Omega komt op bijbehorende stalen Omega band met 633 endlinks.
De Speedmaster heeft eind mei 2025 een service beurt gehad van ruim €600 waarbij een drukker, wijzers en op winder zijn vervangen met tijd correcte originele onderdelen (oude onderdelen uiteraard aanwezig mocht je oude wijzers willen terug plaatsen)! Factuur van de service uiteraard mee geleverd/ter inzage.
Reden verkoop: zoektocht naar een moderne sub gaat verder inruil op dit horloge daarom ook NIET mogelijk!
Merk en model: Omega Speedmaster
Diameter: 42 millimeter
Leeftijd: begin jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2025
Factuur en/of certificaat: los horloge met factuur van volledige service
Originele doos en/of eventuele accessoires: voor de leuk een nato bandje meegeleverd
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Groningen geniet de voorkeur, regelmatig afhalen mogelijk in de rest van Nederland (we komen wel tot een locatie) en verzenden op kosten en risico’s koper!
Conditie (krassen, werking etc): goede werkende staat, knap horloge voor zijn leeftijd! Hier en daar een plekkie op de bezel!
Soort uurwerk en kaliber: handopwinder
Vraagprijs: €4650,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.