Omega Speedmaster warranty card

Hoi allen,

ik kwam deze Omega Speedmaster tegen en zag dat die nieuwe cards heeft. Kan verder iemand iets zeggen over de originaliteit van dit horloge en de hele set?

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1026591704-omega-speedmaster-moonwatch-31130423001005-garantie-11-2017.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=CO_Buy_B_ASQ_Mail&utm_medium=email&utm_source=systemmail

Prijs lijkt me scherp maar die kaartjes heb ik nog niet vaker gezien.

Ik heb volgens mij dezelfde cards bij mijn 3750 uit 2004, dus dat lijkt me wel correct. Maar hoort bij deze ref niet de mega-omega-vol-met-goodies-doos?

Ja, maar hij geeft in de advertentie aan dat hij daarvan af heeft gezien en voor de rode doos heeft gekozen.
Vreemd!! kan dat dan ? :open_mouth:

Ja dat is ook wat mij bevreemde. Volgens mij heeft hij hierdoor wel een korting kunnen bedingen bij de dealer denk ik aangezien die doos + goodies toch wel paar honderd waard zal zijn. Die nieuwe cards kende ik nog niet maar blijkbaar zijn die dus toch correct. Wel apart dat het modelnummer er dan niet meer op staat voor zover ik kan zien. In plaats daarvan een heel lang nummer.

Er zijn echt nog wel dealers die nog Speedy’s hadden liggen met oude doos en waarschijnlijk ook al wel nieuwe binnen hadden met nieuwe doos. Vandaar dat hij kon kiezen.

Voor 200 meer heb je er eentje met nieuwe doos en weet je 100% zeker dat het klopt.

2 likes