Ik heb begrepen dat bij een service bij Omega zelf, de eerste versies allemaal sowieso het nieuwe uurwerk krijgen. Aan de andere kant, als deze dat al niet heeft dan doet ie het al 20 jaar prima
Leuk om dit aparte horloge voorbij te zien komen Rik en ik vind hem prima uitkomen op die rode band. Veel draagplezier gewenst!
Dank je
Ben je verplicht om een nieuw uurwerk te nemen bij een service dan? Een service zal dan wel een 1,5k kosten ongeveer. Wellicht is een service bij ee onafhankelijke horlogemaker ook wel mogelijk.
Nee, Omega vervangt die gratis, grootste service op een Quartz is geloof ik max € 450
Wat wil je daarmee zeggen Rik? bedoel je dat je dan bijvoorbeeld de digitale display op een andere tijdzone instelt?
Btw leuk om eens een X33 te zien in het wild Geniet van je NA, of jou kennende, oude aanwinst
Blijft een fascinerend ding! Een van de weinige kwartshorloges waar ik bij denk - “some day…”
Voor de goede orde, sommigen denken wellicht dat dit horloge buiten het ruimtevaartuig gedragen kan worden - EVA’s hiermee gaan helaas niet. Het enige horloge dat dan heel blijft is altijd mechanisch. In een vacuum-omgeving sneuvelt het buisje waar het kwartskristal in zit. De display ook, meen ik.
Je hebt een optie om de wijzers te synchroniseren met de digitale tijd, pas je digitale tijd aan, dan zou dat kunnen, niet echt nodig want er zit ook een instelbare tweede tijdzone op.
Goed dat je het zegt! Ik zal erop letten
Mijn gen 2 is net terug en ik was 525 kwijt. Mooi horloge!
Was dat een full service? En wat doen ze dan allemaal?
Gaaf man! Echt een super horloge om te hebben. Zelf heb ik de Skywalker X33 die ik eerst verkocht, maar paar weken geleden weer opnieuw kocht. Gewoon omdat het écht wat ánders is en natuurlijk zeer nauwkeurig en allerlei leuke opties.
Enjoy!!
Ja, dat was het. Bij mij hebben ze de wijzers vervangen, twee pushers en naar ik aanneem het uurwerk. Verder hebben ze de band opgefrist, maar aan kast, glas en bezel hebben ze niks gedaan.
Waaraan merkte je dat ie een service nodig had, anders dan wellicht de pushers die niet goed gingen?
Echt een fraaie Omega.
Bij mij bleven de wijzers en digitale tijd niet gelijk lopen.