Kut-kandelaars zijn dat!
Stop
What ever makes you happy, maar dat gaat pijn doen vrind.
Liep hem ineens compleet toevallig afgelopen week in Bologna tegen het lijf/kastā¦wat een prachtig horloge.
Ik vind deze Moonphase Speedy toch echt het neusje van de zalm. Ga hem binnenkort kopen⦠(plaatjes geleend van het internet, niet van mij)
Prachtig Rock and Roll !! Is een dergelijke band (inclusief vouwsluiting) te bestellen? Ga binnenkort toch maar eens een Speedmaster aanschaffen
Eerst droomde ik van een Speedmaster, maar nu van een Seamasterš
Naast wat al gezegd is:
- het feit dat 'ie flight qualified door NASA is voor ruimtereizen;
- ruim 40 jaar nagenoeg ongewijzigd ontwerp (60 als je vanaf het eerste model met iets andere wijzers etc. telt);
- erg verzamelbaar vanwege diverse kleine verschillen en uitvoeringen;
- relatief goedkoop voor een iconisch en veelbesproken horloge
Tja, als dat niet genoeg is, wordt je denk ik geen Speedy man. En daar is helemaal niks mis mee. Hoewel het natuurlijk wel belachelijk is
nou moet ik zeggen, ik ben geheel geen liefhebber van de speedmaster, maar dit vind ik wel een goed rijtje argumenten.
Beter dan de goegemeente die weer meer van dezelfde fotoās (ik weet nu wel hoe zo ding er uit ziet) onder het topic dumpen
Waarom niet?
x
Klopt! Maar op zulke banden staat veel goed.
Groet.
Iedereen bedankt voor de reacties.
Ik begrijp de argumenten voor de speedy. Op de een of andere manier grijpt de speedy mij (nog) niet. Wellicht maar een keer om de pols heen leggen.
Volgende post van AGTon 30-12-2017: 'NA Omega Speedmaster".
Hoi Ko, is dit mijn bandje of heb je destijds er meerdere gemaakt ?
Chique hoor !
Volgende week Speedy 60th anniversary ophalen!!!
Ik had leer voor twee. Eentje voor mezelf gehouden.
Speedmaster ook nooit mooi gevonden, die moonphase hierboven vind ik dan wel weer gaaf, maar te groot voor mijā¦de Planet Ocean was de eerste Omega die ik echt gaaf vond >10 jaar geledenā¦doet me nu ook niet zoveel meerā¦de Seamaster lijn vind ik het mooistā¦
Leuk om te horen Ko. Top foto trouwens !!