Omega Speedmaster

Wat is nu het verschil tussen een Omega Speedmaster en een Omega Speedmaster Reduced, is dat alleen de diameter een eigen uurwerk of een opgepimpte ETA.
Bij Juwelier Burger staat er een te koop maar weet niet wat voor een type het is.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Bedankt is me nu duidelijk…(tu) ga voor de Moonwatch

Goeie keus!

Nou en of!! :}

Bert1 Schreef:

Goeie keus!

+1

De moonwatch is in mijn ogen ook de betere keus hier.

Dat gezegd hebbende: de reduced is natuurlijk perfect voor kleine (dames)polsen en dus de reden dat ik een reduced voor m’n vriendin heb gekocht. Natuurlijk wel helemaal ladylike met parelmoeren wijzerplaat.

Zelf wil ik nog steeds een moonwatch uit mijn geboortejaar (dat helaas een te populair jaar is voor dit horloge - zie m’n nick).

Helaas wil het sparen daarvoor niet erg lukken :frowning:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Er zijn zo-onwijs-veel speedmasters die allemaal haast( voor een niet-kenner) identiek zijn. Ik las gisteren dat er ongeveer 300 uitgaven van de speedmaster zijn! Stel je koopt op dit moment een speedmaster(moon watch) welke zou je dan moeten halen? (budget tot 1500? als dat uberhaupt te doen is)

Ik snap dat het antwoord ‘’ welke jou het meeste aanspreekt’’ de meest logische is maar toch,

voor 1500 zul je mazzel moeten hebben, ik heb net een Speedmaster uit 1971 gekocht voor een paar 100 meer (niet veel meer).hans

Met wat zoeken kun je voor die prijs wel een Speedmaster Pro vinden.

Om je zoektocht wat eenvoudiger te maken: Ga altijd voor een Speedmaster met een handopwinder erin. Dan zit je eigenlijk altijd goed.

Op DZVL staat nu ook een mooie Speedmaster te koop :wink: Dit is volgens mij een Reduced.

Edit: Link vergeten :smiley: http://dezinvanluxe.nl/nl/forum/10/16601

@Traveler69:
Ik weet dat het sparen niet zo wil lukken, maar toch hier staat er een uit 69…

http://www.filipucci.nl/producten/horloges/omega/755/

Nette prijs overigens! Niets te duur.

hans

Mmm, wat vervelend die mooie speedmasters. Zeker nu gisteren mijn cv-ketel kapot is gegaan en ik daar geld aan moet uit gaan geven :frowning:

Volgens mij staan er op Marktplaats 2 te koop voor een redelijk prijs uit '69.

Het wordt toch zomer… Kachel hoeft niet aan, en een koele douche is lekker verfrissend! Prioriteiten stellen he :wink:

't wordt pas weer koud tegen oktober, dus…

Sorry Bert, 2 zielen 1 gedachte…:smiley:

Haha, nou, ik vind een koude douche op zich niet erg, maar ik denk dat mijn lief niet met mij samen in een koud bad wil zitten - over prioriteiten gesproken :smiley:

Ik zit bijna in hetzelfde schuitje ze komen binnenkort mij tuin renoveren onder andere worden alle tegels vernieuwd enz. Dus voorlopig nog geen Speedmaster anders krijg ik het met mijn vrouw aan de stok…:frowning: Misschien een Seiko…:sunglasses: