Omega speedmaster

Dat is gezien de professionele foto’s niet het geval. Daarnaast staat er ook een foto van de rekening bij, dus weet men wat het gekost heeft. Van dit soort dommigheid maken oplichters helaas gebruik

En vanuit die goedheid wil jij wel een Speedmaster voor 500 overnemen :joy: :joy: :joy:

17 likes

Inderdaad :wink:. Ik besef wel dat €500 geen faire prijs is, maar het is wel de prijs die de verkoper vroeg. Dat is in mijn ogen nog steeds iets anders dan doelbewust een fake verkopen. Maar laten we deze discussie maar niet voeren voor het hier ontspoort. Bedankt aan iedereen voor de raad!

2 likes

Dank. Het is voor mij weer een beetje lastiger geworden om in de goedheid van de mens te geloven.

9 likes

Ga er gewoon heen en koop hem voor 500. Kan gelijk de goedheid van de verkoper bekijken.

Je hebt deze op tweedehands gezien.
Ik had hem ook gezien maar wist direct dat het oplichters waren

Je wordt genaaid…

Klopt. Had direct al een vermoeden, maar wou het niet geloven… Het enige dat mij het verhaal deed geloven was het feit dat de gebruiker al 10 jaar actief was.

Op marktplaats heb je een zeer actieve handel in gehackte marktplaats accounts. Ik gok dat dit op 2dehands.be ook wel Het geval is. Recensies of aantal jaren lid zegt helaas niet veel meer hierdoor.

1 like

Wist ik niet. Ik weet alleen dat ik de zoektocht naar mijn grail (tissot t complication) op tweedehandssites maar beter kan stopzetten en kan doorsparen om hem bij een AD te kopen.

Wouter hij heeft geen enkele recensie dus dat zegt echt al veel en gewoon altijd voor afhalen vragen met zo een accounts vallen ze direct door de mand.
Ook als het te mooi om waar te zijn lijkt dan is het ook zo

10 jaar actief en 0 recenties? Dat is het typische oplichters profiel.

Had het moeten weten. Ophalen was nochtans een optie, maar zal zoals hierboven vermeld werd wel een nepadres zijn om geen argwaan te wekken. Heb ondertussen de advertentie gerapporteerd en ben blij dat ik er door jullie niet op ingegaan ben.

Met Google kun je naar afbeeldingen zoeken, zie het resultaat.

14 likes

Oké, zo ver had ik dus nog niet gedacht… Bedankt!

Krijg ik nou de helft van je benzine geld :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Zou met de trein gaan :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Hij is nog wel te koop

1 like

Ik zou mijn benzine sparen… :sweat_smile:

1 like

Zou ik niet doen. Mensen zijn echt niet zo gek dat ze niet weten wat dit waard is. Straks heb je eenmaal ter plekke een knuppel in je nek, of erger.

Deze gauw vergeten.

3 likes