Omega speedmaster

Onlangs kwam deze speedmaster voorbij. Ik heb hem voorlopig kunnen reserveren voor een zeer zacht prijsje. Zo zacht dat ik me afvraag of het wel een echte is :wink:. Zou iemand me hier bij kunnen helpen?
$_84 (2)

Betere detail foto’s zou een boel helpen…

Ik zie er niets geks aan.

image

31 likes

Als het prijsje echt zo zacht is, zou ik mij eerder afvragen of de foto’s wel van het daadwerkelijke horloge zijn :sweat_smile:

7 likes

image

7 likes

Laat me maar ineens eerlijk zijn. De prijs was 500, wat me onrealistisch lijkt. Maar indien er aan de hand van deze foto’s gezegd wordt dat het horloge echt is, zou ik er vandaag nog naar willen gaan kijken. Enig probleem is de 2 uur lange rit.

Dit lijkt mij een 99% kans op rip off :slight_smile: of… iemand moet zijn/haar vrouw erg boos hebben gemaakt :wink: ?

3 likes

Het spijt me om het te moeten zeggen, maar je zult voor de deur komen staan van mensen die geen idee hebben wat je komt doen. De persoon met wie je contact hebt is erop uit om jou akkoord te laten gaan met versturen na betaling. Je ‘kunt’ wel komen kijken, maar dat is een truc om je vertrouwen te winnen. Je zult zien.

9 likes

professionele fotos en een prijs van 500. Je kan waarschijnlijk wel afspreken zal hij zeggen. Maar als je daadwerkelijk wil afspreken kan dat niet.

Zal nog eens contact opnemen om te kijken of afspraak mogelijk is.

bespaar jezelf de moeite en rapporteer de advertentie :wink:

2 likes

Inderdaad. Of hij kan alleen om half elf 's avonds afspreken. En als je dan akkoord gaat hoor je nooit meer wat van hem.

image

2 likes

“Onrealistisch”, kom op, je weet toch wat een genuine Speedmaster kost. Hou op, zoek verder en zorg dat je het tienvoudige beschikbaar hebt zodat je een veilige keuze kunt maken.

2 likes

Laat niets maar weg :wink: wazig geheel.
Vraag of hij een foto wil maken met de tijd op 15 over 6 of zo. Dan moet hij het horloge hebben.

1 like

Uiteraard weet ik dat. Maar iets in me probeert nog ergens in de goedheid van mensen te geloven en denkt dat het horloge bijvoorbeeld uit een erfenis komt en in handen is van iemand die er niets van kent.

In ieder geval: bedankt voor jullie raad! Ik ga de advertentie gewoon rapporteren en hopen dat er niet iemand zonder horlogeforum achter zich in trapt :wink:

Voor een echte Speemaster van € 500 reed ik wel langer dan 2 uur…

6 likes

Houden we de vraag over of zij nog in de goedheid van mensen geloven als jij hem voor €500 koopt en zij er een weekje later achterkomen wat hij werkelijk waard was.

20 likes