Omega speedmaster

Inderdaad filmen als je het openmaakt. Je kan anders nooit meer bewijzen dat dat horloge er niet inzat. Jij word dan als oplichter gezien.

Klopt! De oplichters die ik op Vinted zie hebben vaak geen tot slechts enkele reviews. De accounts zelfs verdwijnen ook weer zeer snel.

Ja als ik het realistich bekijk is dit te mooi om waar te zijn.
Deze verkoper heeft geen reviews.
En wat hier eerder werd gemeld;
geen enkele verstandige aanbieder verkoopt het zo voor €300 op een horlogestandaard.
Ik ga alles afwegend en mn gezonde verstand gebruikend kijken of ik de aankoop kan annuleren.
Verkoper geeft onderstaande omschrijving wat er op duid dat het geen ‘ leek’ is op horloge gebied is lijkt me?

Die woordenbrij duidt eerder op een google vertaling dan op enige kennis van horloges.

10 likes

Ik zie best wat rare spel- en vertaalfouten in die tekst. Lijkt me een mix van eigen vertaalwerk uit een brochure, Google Translate, etc.

Exact Bernard. :slightly_smiling_face:

5 likes

Geen leek baseer ik op het gebruik van een horlogestandaard en wetend welk uurwerk erin zit.
Of is dit te herleiden uit de papieren die erbij zitten?

Het is Franse text die je via Vinted kan vertalen naar Nederlands

Dit is het origineel

Je hoeft niet voor elk zinnetje een post te schrijven hoor, je kunt toch al editten als TL-1 - of niet?

Zoals ik nu doe. Anyway, het ziet er gewoon niet best uit deze situatie. Hoop dat je straks iedereen verrast met een originele two-tone Speedmaster voor een koopje. :crossed_fingers:

3 likes

Staat op de creditcard erbij.
Daarnaast met ca. 2 min. google te vinden.

Kan zijn dat iemand een advertentie ergens gejat heeft en de tekst + fotos nu gebruikt om op vinted mensen op te lichten.

1 like

Helaas niet!

1 like

Als je het zelf annuleert, krijg je automatisch een negatieve review. Je moet gewoon wachten totdat automatisch de koop vanzelf geannuleerd wordt.

Ik heb hem al geannuleerd, dit kan nog omdat er nog geen verzendlabel aangemaakt is door de verkoper.
Als iemand het aandurft en de gebruiker wil benaderen,hierbij de gebruiker.
Iig iedereen weer bedankt voor zijn input

3 likes

Hoe werkt de Vinted kopersbescherming eigenlijk?

Lijkt me inderdaad de beste optie. Laten leveren en dan toch hopen op het waterkansje dat het geen bedrog was had je waarschijnlijk €300 gekost. Die oplichters op Vinted weten perfect wat ze doen in de meeste gevallen en laten de koper uiteindelijk als ‘oplichter’ uitschijnen. Toch blijft het natuurlijk jammer! Fijne zondag nog.

Kut

1 like

Ik denk dat je daar heel goed wegkomt. Gelukkig maar.

3 likes