Ja ik vermoed het ook!
Hij staat er weer op voor de liefhebber😉
Denk dat ie alweer weg is. Kan hem niet vinden. 
Klopt, d’r is waarschijnlijk iemand - voor even - in z’n nopjes met een geweldige “vondst”. Ik mis overigens op de foto 't accent op de e van Tachymètre. Of ben ik nou écht aan een leesbril toe…
Plottwist:
Volgende week komt hier een nieuw lid met een Speedmaster van Vinted en hij blijkt echt én geleverd te zijn… 
Hij is inderdaad verkocht. Eigenlijk jammer dat we nu niet gaan horen wat precies de truc is. Of heeft iemand van het forum hem gekocht? ![]()
Nee, hij was weer te koop dus iemand anders heeft snel toegeslagen.

Je hebt het geld al overgemaakt?
EDIT:
Ik heb ooit zo’n Speedy reduced gehad en eerlijk is eerlijk: de maat is beter dan die van de Pro. 39 vs. 42 mm., het uurwerk van mijn exemplaar was heel precies, riant binnen chronometer-waardes.
Grootste nadeel was de band. Internationaal is de bijnaam “hairpuller”. Die is heel treffend gekozen. Je pols wordt er kaal van.
Uiteraard. Als je een kans als deze tegenkomt moet je niet twijfelen.
Denk in kansen, niet in risico’s!
Een waarachtige ondernemer!
Eens, ik vind de reduced echt bijzonder comfortabel om te dragen.
Nog geen reviews zegt meestal genoeg haha. Dit zal 99,9% zeker een oplichter zijn. Heb je de foto’s gecontroleerd met Google lens? Als ze ergens vandaan zijn gehaald dan vind je ze vaak via Google lens. Best wat horloges gekocht op Vinted, maar lastig kanaal. Net als Marktplaats je moet er bovenop zitten, koopjes zijn meteen weg. Kost mij teveel tijd/moeite 
Die dingen gingen ca. 2005 voor rond de 750-1100 Euro. Dat was ook een prima prijs ervoor.
Keurig, straks in het blauw, met de melding dat ie 10,5 jaar op zolder heeft gelegen bij de buurman van je oudtante 
Gefeliciteerd! Ik kijk reikhalzend uit naar je NA!
Nu voor 3k…
En dat is veel meer dan het ding waard is.
Waarom?