Omega Speedmaster

18 likes

Dat is em dus. Mooi!
Congratulare.

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je het goed gedaan hebt.
Veel plezier met dit fraaie exemplaar.

Denk ook dat je het goed gedaan hebt. Ga je het schoon laten maken/servicen?

Nice.

er zit zelfs nog maanstof op :wink:

2 likes

ja, servicen en schoonmaken , verder helemaal niets , niet mooier maken , geen nwe plexi , niet polijsten , geen nwe wijzers etc

2 likes

Heel mooi! Gepast jaloers. Hopelijk ga je Omega net zo waarderen als Breitling.

Dat is een mooie vondst! Goede keuze om niet te polijsten en de wijzers te bewaren. Geniet ervan!!

1 like

Een SP 145.012 dus een 105.012 kast die door Omega ‘geupgrade’ is naar een 145.012
Alle handen zijn ook correct.

Lekker.

Qua prijs zit je ook leuk rene :wink:

1 like

Prachtige aanwinst, maar wat een ongelofelijk ranzig ding, gauw in de wasmachine. :wink:
Inderdaad een goede keuze om hem zo origineel mogelijk te houden.

Overigens, zijn er mensen die hier andere wijzers op zouden willen zetten? Die zijn toch in prima staat?

1 like

Er zijn mensen die hier al een nieuwe bezel insert hadden geramd.

Niet iedereen deelt onze patina / wabi-sabi liefde. Soms uit onwetendheid soms uit esthetisch oogpunt.
Dit citaat van een mogelijke-koper van een inmiddels ex-horloge van me met tropical wijzerplaat: “Kan je die vuiligheid eraf wrijven zodat hij terug zwart wordt?”

1 like
3 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst .

1 like

Gegokt en gewonnen. Mijn complimenten!

1 like

dat betwijfel ik ten zeerste !! maar ik begin de Speedy obsessie wel een beetje beter te begrijpen, tis een prima klokje in een goeie maat !

Ik ben ook geen echte fan van patina, ik heb het liefst een horloge dat eruit ziet of hij net uit de fabriek komt, maar de wijzers vervangen is wel een van de laatste dingen zijn die ik met dit horloge zou doen. :sunglasses:

1 like

Prachtig horloge, dappere gok! Dit is toch wel een echte ‘barn find’. Ik vind de 1039 ook stoerder dan de 1171, en die band maakt 'm ook nog eens extra waardevol. Veel plezier ervan!

1 like

Supercool! Ook het geheel ontbreken van roestschade in de 321 is een zeer goed teken. Zeer, zeer jaloers. :smile: Patina van wijzers en plaat is mooi subtiel, zeker niets aan (laten) doen inderdaad. Gefeliciteerd!

1 like

Inderdaad een topper op de kop getikt!

Geniet van deze prachtige Speedy (naast al je Breitling gweld) :wink:

1 like

Mooi hoor … ook nog een 321 lucky bastard :slight_smile:

1 like