Te koop, een set van beide #speedytuesday modellen, de Tribute to Alaska III en de Ultraman, met ‘matching numbers’. Beide als nieuw en geheel compleet.
Merk en model: Omega Speedmaster Professional Speedy Tuesday 1 en Speedy Tuesday 2
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2017 en 2019
Data waarop ze in mijn bezit zijn gekomen: 2017 en 2019
Factuur en/of certificaat: Ja, van beide horloges alle certificaten, pasjes en boekjes; ingevuld, genummerd
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja, ST1 originele leren pouch met nieuwe extra NATO strap, buitendoos en kartonnen omdoos. ST2 originele Ultraman kist met nieuwe extra leren band en blacklight (voor de vele ‘easter eggs’), buitendoos en kartonnen omdoos. Alles zoals nieuw af fabriek geleverd
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als ongedragen (beide éénmaal op een #speedytuesday event), zonder enige beschadiging
Soort uurwerk en kaliber: Handopwinding, Omega caliber 1861
Het betreft beide SpeedyTuesday modellen met beide hetzelfde limited edition nummer; 1960 / 2012. Uniek voor in een Omega verzameling, ik ken slechts twee andere personen die ook beide modellen hebben met hetzelfde LE nummer.
De introductie artikelen met achtergrond informatie, uitleg en veel foto’s en video van beide horloges zijn te vinden bij Fratello op:
ST1 - OMEGA Speedmaster Speedy Tuesday Limited Edition
ST2 - Speedmaster Speedy Tuesday 2 “Ultraman” – Out Now! (Live Pics and Video)
Vraagprijs voor beide horloges samen: € 19.000,=
Persoonlijke overdracht in Den Haag met koffie en een rondleiding.
Hierna volgt een aantal recente foto’s (21/10) van de daadwerkelijke objecten. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan. De tekst of titel wijzigen mag ik zelf om de andere dag. Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Speedy Tuesday 1, Tribute to Alaska III:
Speedy Tuesday 2, Ultraman: