Ik weet ook niet of er aanbetaald moet worden. Bedoelde meer in algemene zin dat het reserveren op een gegeven moment niet meer vrijblijvend is en er dan mogelijk mensen gaan afhaken. Wel grappig dat Omega nu een Tribute maakt van een Tribute. Maar deze zal wel een goede investering zijn gok ik zo.
waanzinnig! Maar weet jij al meer over wanneer hij geleverd wordt?
Zomer… en nu hopen dat die niet te lang duurt!
ja, zomer weet ik, maar dat is een rekbaar begrip. Heb liever juni dan september (en nog liever zeg eind maart)
Aangezien door Omega alleen ‘levering in de zomer’ is gecommuniceerd denk dat we nog best kunnen ouwehoeren over het feit of dat dan de meteorologische zomer of de astronomische zomer zou zijn maar meer is er simpelweg niet bekend.
Waarschijnlijk komt ie rond mei/juni alleen dat is nog niet helemaal zeker
Of later of eerder zeker?
Misschien worden de laatsten wel in de herfst afgeleverd… DRAMA!!!
Ik heb er geen besteld en na het zien van deze foto’s heb ik er ook geen spijt van. Smaken verschillen
Volgens mijn bron gaat de productie voorspoedig dus hij kan eerder geleverd worden.
En wie is je bron?
Ik heb er ook geen besteld (poor student libi)… M’n photography skills zijn ook enorm laag dus miss dat 't daaraan ligt .
Wie is de ‘grondlegger’ van #SpeedyTuesday? Als je dat weet, weet je m’n bron
Kans bestaat dat ze deze afgerond willen hebben voor ze ruimte gaan maken voor de limited Speedy’s die worden voorgesteld in Basel. Daar moeten ze er namelijk zo’n 7000 van gaan maken.
mei/juni reken ik goed, 2-3 maanden wachten kan ik nog niet opbrengen
Zet 't uit je hoofd en over 2 maanden heb je een ‘cadeautje’ van jezelf
Ik dacht net hetzelfde
Krijg soms een mailtje van Omega maar het is vrij stil de laatste tijd betreft de Tuesday
Ja, krijg die mailing ook, maar geld vasthouden is best moeilijk