Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Iemand hier op HF een reservering geplaatst?
2012 stuks. Levering deze zomer.

17 likes

ja

2 likes

Welk nummer? Ik heb 1282

1 like

1100

Was je er snel bij? Heb alle ronde getallen en belangrijke data geprobeerd.

Heel erg mooi! Als ik geen zwarte Speedmaster had gehad, dan wist ik het wel.
Hopelijk komt er ook weer een panda dial uit in een lagere prijsklasse dan de Snoopy!

Te laat, denk ik. Al was ik alleen maar nieuwsgierig. :slight_smile:

Er zijn nog een aantal nummer beschikbaar.
Nietszeggende nummers behalve 0950. Tien voor tien is altijd een leuk getal voor een horloge.

Hoe heb je dat gezien? Ik kwam niet verder dan mijn schermafbeelding.

1 like

Yep. Nummer 1273 dacht ik

1 like

Je kan op de knop “reserve now” drukken (helemaal onderaan) en dan kan je zelf een nummer kiezen of op de random knop drukken.

Edit: Krijg nu ook de melding "For the moment all numbers have been temporarily allocated, but please try again later."
Ik denk dat veel mensen met de knoppen aan het spelen zijn.

Hmm, zo ver ben ik niet gekomen. Zal wel een continu proces zijn van reserveren en weer vrij laten vallen.

@jur kun je de topics even samenvoegen?

Denk dat heel veel van de mensen die een nummer hebben gereserveerd hem uiteindelijk nooit kopen.

Is iemand op het horlogeforum die een Speedy Tuesday heeft kunnen reserveren al benadert door Omega over het doen van een aanbetaling of iets dergelijks? Ik sta namelijk op de reservelijst en ben benieuwd of er nog kans is dat ik er tussen kan komen. Heb de stille hoop dat er nog een flink aantal reserveerders afhaken als die 5.300 euro op tafel moet komen…

Ik sta ook op die reservelijst, maar ik moet bekennen dat ik daar niet zoveel van verwacht. Zou wel heel gaaf zijn, want ik vind het echt en tof horloge. :thumbsup:

Ik verwacht dat er van die 2012 reserveerders zeker een paar honderd afhaken als puntje bij paaltje komt. Maar als die reservelijst dan gigantisch lang is ben je alsnog kansloos. Hebben ze bij Omega wel meteen een potentieel klantenbestand die ze kunnen benaderen voor een gewone Speedy…

ik heb moeten aangeven waar ik het horloge wil afhalen. Aanbetaling heb ik niks van gehoord, lijkt me ook dat ik pas betaal bij afhalen.

Hij is mooi he! Ben zoooooo benieuwd wanneer hij uiteindelijk komt. Ze roepen ‘van de zomer’ maar dat is nogal een rekbaar begrip…

Vorige week dinsdag even mogen passen…

18 likes

Ik hoop het met je mee over die afhakers.