Omega "Speedy tuesday" Limited Edition (Panda Radial)

Ja zo komt het bij mij ook over… Heb ook geen reactie meer gehad nadat ik terug gemaild heb dat ik tot op heden nog niks ontvangen heb… >_>

1 like

Denk dat ze bij Omega niet meer weten hoeveel ze er nu eigenlijk al gemaakt hebben…ondertussen draaien ze gewoon door in de fabriek…

Zijn er hier ook mensen die 5300 euro hebben afgetikt bij de dealer?

Staan er inmiddels “slechts” 30 te koop op Chrono
.

En dit zijn allemaal flutmodellen. De fatsoenlijk geproduceerde laten nog op zich wachten. Net weer mail van m’n vrienden bij Omega dat de mijne echt nog niet klaar is.

Waarvan Chronomaster, een van de grootste dealers in de UK 6900 euro vraagt en Burger 8500 euro. Rara, hoe kan hij zoveel exclusieve sportwagens betalen? Is jaloezie hoor :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik zou gewoon alles +15% doen Jaap. En binnen no-time rijdt ook jij die exclusieve sportwagen :sunglasses:

Goede tip :wink:

Vraagt ie in de UK euro’s of heb je omgerekend… is nogal een verschil namelijk.

Alexander toch, ik vergelijk wel graag appels met appels ;).

1 like

Oef, ben ik net op tijd. :joy:

1 like

Ja maar hoe in dit geval? :wink:

Net weer met Omega gemaild. Prijs was echt 5400 euro en nooit anders gecommuniceerd.

Screenshotje gestuurd…

Maar dat kon niet!! Nu moet ie even wat gaan uitzoeken.

Afijn, wel snelle reactie in ieder geval. Het positieve moet natuurlijk ook gezegd worden!

2 likes

Hoe bedoel je precies? Je volgt de link van @tijdig, dan kom je op Chrono24.nl. Daar staan de prijzen in euro’s. En zo kun je dus ook een aankoopverzoek doen voor de euro prijs. Of zelfs een prijsvoorstel doen voor de euro prijs die je in gedachten hebt. Ik weet zeker dat als je 6500 euro biedt, dat je hem kan kopen. Scheelt toch 2000 euro.

Nee, eens hoor. Het is nu heel interessant om in GB te kopen ivm het omrekenen vanuit de Britse Ponden. Dat geeft voor de Euro Europeaan een voordeel maar ook een beetje een scheef beeld. In Ponden was hij ook list goedkoper dan in Euro’s bij de dealer.

En los daarvan vind ik 8500 ook aan de ‘forse’ kant. De mijne mag ZEKER voor minder weg.

Maar goed, ik wacht nog effe…

Daarom gaat Trapman hem ook in de UK ophalen. Dat scheelt dik 500 euro.

Zit Trapman niet ergens aan de andere kant van de wereld?

In GBP kost 'ie 4100. Om en nabij de 4700 euro.

Klinkt leuk. Moet je wel ponden hebben :wink:

Anders nog even de extra kosten voor vreemde valuta erbij optellen. Is nog steeds goedkoper, maar reken op 5000-5100 uiteindelijk.

Volgens mij zijn de kosten van pinnen in het buitenland ook te verwaarlozen.