Omega Sportwatches by John Goldberger (meerdere horlogeboeken in de aanbieding)

Net in de stad (Dordrecht) een boek gescoord; Omega Sportwatches by John Goldberger (ISBN 9788889431702). Deze was in de aanbieding van 75 euro voor 39,95 euro. (Boekhandel De Bengel in de Vriesestraat).

Er lag nog een exemplaar voor de liefhebber! Als je niet in de buurt van Dordrecht woont, wil ik van de week voor je langsrijden en hem opsturen.

5 likes

Ja! Aub met opsturen naar Belgiƫ.
PM je me even?

Online voor 3 euro meer :slight_smile:

1 like

@Robert aha, dat had ik nog niet gezien, bedankt voor het linkje! Kunnen wellicht meerdere forumleden hem hier bestellen. Ik zal je nog even per PB contacten @GhentWatch , want volgens mij versturen ze niet naar Belgiƫ.

Net gekeken voor 4.5EU versturen ze naar Belgiƫ. Dat lijkt me goedkoper. Toch bedankt!

1 like

Er staan trouwens meer boeken in de website (in de aanbieding) van o.a. Zenith en Longines. Zoekterm ā€˜watches’ intypen op de website.

Ik heb ze alledrie besteld, nu hopen dat ik ze ook krijg.

2 likes

Dat komt goed, betrouwbaar adres met een fysieke winkel! Veel plezier met de boeken.

Ik heb al eerder het boek daar besteld, aanrader :+1:

2 likes

Net even gebeld, ik heb de laatste Longines. De rest zou er nog wel moeten zijn.

Is deze nou uitverkocht of niet :slight_smile:

Zou hem sowieso al niet aanschaffen, naar de prijs kijkende haha :slight_smile:

Maar toen ik vanochtend in deze winkel was, lag er nog een exemplaar in het schap. Geen idee of er nog meer voorraad is… @HorloG heeft een exemplaar besteld zie ik in deze post. Er staat een telefoonnummer op de site, mocht je dit willen nagaan.

Vandaag afgeleverd. Mooi boek. :+1:

4 likes

Mooi plaatje zo, met je eigen exemplaar. Veel plezier met het boek.

1 like

Drie boeken en geen enkel horloge dat er in staat.

Sad.

:wink:

1 like