Dag forum!
Ik bied graag te koop aan: mijn prachtige omega dresser in 18k goud. Ik heb het horloge in november 2025 aangeschaft bij een horlogemaker (@watchrepair_1). Hij tikt prachtig en houdt fantastisch tijd bij. Ik doe hem weg om dat ik hem te weinig draag en ik toch meer zou willen genieten van een horloge.
Over de foto’s. Ik ben zeer slecht in het maken van mooie foto’s, de vorige eigenaar was dat niet! Je zult dus een mix zien van beide foto’s.
Mocht je een vraag hebben hoor ik het graag!
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop! (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Omega Sub Seconde
Diameter:35mm
Leeftijd: uit 1959
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): November 2025
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Nee
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen regio Amsterdam
Conditie (krassen, werking etc): in originele gebruikte staat met gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: Omega 267 Handopwind uurwerk
Vraagprijs: €1850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.