Omega submariner.... (lol)

Je komt toch de meest vreemde horloges tegen op MP.
Bij zo’n “verkoper” zou ik dus nooit en te nimmer iets kopen.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-antiek/m529147497-omega-submariner-60m-vintage-in-super-mint-conditie.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

mvg

Die verkoper met zijn “zogenaamd goed klinkende naam” verkoopt wel vaker flauwekul…

Hier wordt nog zo’n stukje huisvlijt besproken:
http://forumamontres.forumactif.com/t8546-une-drole-d-omega

Irritant figuur. Eigenlijk gewoon een oplichter(td) MP ingelicht.

Melden bij MP heeft totaal geen zin maar hier op het forum wel enigzins denk ik.

Wanneer een geïnteresseerde koper die bereid is om enig huiswerk te doen nu Omega
submariner gaat Googelen komtie automatisch ook hier terecht :smiley:

Wanneer iemand de huiswerk moeite niet doet of wil doen dan verdient zo
iemand ook met vlag en wimpel zo’n mooie franken submariner…

mvg

malus65 Schreef:

Irritant figuur. Eigenlijk gewoon een
oplichter(td) MP ingelicht.

MP inlichten is een kansloze actie.
heb 't al zo vaak gedaan, resultaat 0

wat betreft die verkoper: zie 'm zo nu en dan wel voorbijkomen op MP, heb bij sommige klokjes al wel twijfels gehad maar neem nooit de moeite om er verder in te duiken omdat 't niet mijn soort klokjes zijn.

Even offtopic: inzake (échte) oplichting op MP, even een kort verhaaltje waarom 't maar blijft doorgaan:
de vriendin (agente notabene) had ooit een boek besteld à +/- 14 euro, kreeg 't boek nooit, zij aangifte doen op bureau Leeuwarden (ze werkt zelf in regio IJsselland) en kreeg te horen dat aangifte niet kon.
Ze moest eerst MP inlichten, staat die verkoper op de zwarte lijst van MP dán kon er pas aangifte gedaan worden aldus die petten hier in Frl.
Als dit de manier van werken is voor de meeste bureaus dan kan ik me wel voorstellen dat oplichting zo jaren kan doorgaan.

En je kan straks niemand meer vertrouwen, er is ook al een levendige handel in MP accounts (3+ jaar MP verkopers)
Die vragen ze te koop in ruil voor electronica of cash, 3+ jaar accounts geven wel vertrouwen en daar maken ze dan weer misbruik van.

Da’s een heel mooie Seamaster 600…

… jammer dat ze alleen het achterdeksel gebruikt hebben en het op zo’n akelige fake hebben gezet. :smiley:

Heb hem even gemaild, ben benieuwd.

Mijn beste,

Tja,
Het hebben van deze zaak, is het einde van het vermaak!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

mja. Ik heb de verkoper al eens gemaild vanwege een bijeengeraapte Seiko. De verkoper is heel vriendelijk en zegt dat hij nooit klachten van klanten krijgt. Dat is het dan. (alhoewel er af en toe wel wat leuks tussen zit)

In mijn optiek is het een rommelaar en is de kans zeer groot
dat je alleen maar een rommelhorloge bij 'm kunt kopen.
Bovendien zou ik nooit geloven wat zo’n persoon beweert en
mocht hij al “klanten” hebben dan zegt dat imho. ook iets
over zijn klantenkring :wink:

mvg

edit: spelfoutje…

MartijnV Schreef:

mja. Ik heb de verkoper al eens gemaild vanwege
een bijeengeraapte Seiko. De verkoper is heel
vriendelijk en zegt dat hij nooit klachten van
klanten krijgt. Dat is het dan. (alhoewel er af en
toe wel wat leuks tussen zit)

Een horloge van 795 voor 2 euro laten verzenden, je moet maar durvenB)-

Tsja wat van mensen dit kopen snap ik echt niet maar dit krijg je als je horloges koopt zonder je erin te verdiepen.