Als ik de wisselkoers goed omreken dan kom ik op 1451 euro. Dat is me te veel.
Die van Tissot vind ik niet zo mooi en erg groot. Sorry
Als ik de wisselkoers goed omreken dan kom ik op 1451 euro. Dat is me te veel.
Die van Tissot vind ik niet zo mooi en erg groot. Sorry
Mooi horloge die Alpina. Van deze stijl houd ik ook wel. Kijk eens naar een Atlantic Worldmaster. Volgens mij zijn ze er ook met een donkere wijzerplaat.
Ik heb er één gehad met een lichte wijzerplaat, handopwinder 21 jewels. 36 mm en mooi plat. Prachtig Unitas 6300N uurwerk.
Ook een Universal Geneve zal je wel kunnen waarderen of een andere chrono uit de 40’s of 50’s. Een Lemania 105?
Kwam deze ook tegen: http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-antiek/m826101313-zeldzame-favre-leuba-sea-chief-geneve-1968.html
Blijft altijd lastig wat zo iets mag kosten.
Ik ga even kijken naar: Universal Geneve, Lemania 105 en Atlantic Worldmaster.
Weet trouwens iemand of ik marktplaats zo kan instellen dat ik de aanbiedingen van de spectaculaire en unieke horloges uit Spijkenisse niet meer te zien krijg ?
Begin maar met de Atlantic Worldmaster met zwarte wijzerplaat en gouden indexen.
Grtz Melvin
the vintage watch company zeker hahaha
“the vintage watch company zeker hahaha” niet te vertrouwen of zo?
Meerendeel lijkt aan gesleuteld te zijn. Alles is zogenaamd zeer bijzonder en zeldzaam. Daarnaast ook nog eens vrij duur voor wat je krijgt.
-edit- oa een keer een Atlantic Worldmaster te koop gezien waarvan de secondewijzer niet origineel was. Moest stukken meer kosten dan de mijne die wel 100% origineel was.
Weet niet of ze betrouwbaar zijn,zie ze alleen veel staan en altijd uniek,zeer zeldzaam,enz enz.
Zie link voor horloge dat ik nu heb:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?19,757432Zoek eigenlijk iets rond 3.5 cm, niet te dik,geen
goud, donkere wijzerplaat, opwinden, en iets met
een verhaal. Misschien uit 1967 mijn geboortejaar.
deze dan , 35mm incl kroon , 32.5 mm zonder , venus 210 uurwerkje , alleen wel iets ouder dan '67
Hahah altijd spektakel&kunststukjes idd
Heb hem gewoon gekocht en ik vind hem mooi! Bij Van Wesselink & Vreeker.
Mooi hoor, veel draagplezier!
Heel gaaf. Ziet er nog strak uit!
Ha mooi proficiat, heb je iets unieks met een verhaal, goede keuze!
Gisteren avond is horloge uit mijn handen gegleden en op de grond gevallen. En ja hoor; glas is gebarsten. Niet te geloven wat een pech en domheid van mij (:
Waar kan ik het beste een nieuw glas er in laten zetten en wat kost dat ongeveer? Regio Ede.
Da’s pech hebben maar als het alleen het kunststof glas betreft is het een kwestie van enige tientjes.
Misschien is er wel een van de hobbyisten hier die het voor je kan doen, er zijn er met een behoorlijke
"glas" voorraad heb ik begrepen
Succes!
Vervelend! Als het goed is, is het glas niet gemerkt. Dat deden ze in de jaren 40 nog niet. Bij een horlogemaker zal het plaatsen van een standaard acryl glas ongeveer 25 euro kosten denk ik.
Ik wilde aanbieden om het voor de kostprijs (ongeveer 5 euro) plus verzendkosten te doen. Maar met twee keer aangetekend verzenden, schiet je er niet zoveel mee op Succes
Heb even gebeld en Wesselink & Vreeker Alkmaar vervangt het glas gratis en stelt de klok ook nog even opnieuw af. Heel fijn. Groet.
Mooie service!