Dat zien Swatch en Omega wel anders gekeken naar de gestegen verkoopaantallen van de echte Speedmaster en het succes van de Moonswatch. Omega heeft hun voortbestaan te danken aan Swatch toen ze gered werden tijdens de quartz crisis.
Zo zie ik het ook, het is geen moonwatch, maar een moonswatch, een gewone swatch, draag ze regelmatig juist omdat het geine dingen zijn en door de prijs vind ik het niet erg als het krast met polywatch of bij de swatch winkel zo opgelost. Door de hype is de prijs wel wat overdreven, maar ach verder zijn het mooie dingen om naar te kijken
Bij aankoop heb ik een extra lange band gevraagd, die hadden ze ook voor. Hier ook 1,92m, gewicht gaan we er maar voor de zekerheid er niet bij zeggen
Waar kan ik de maat van het bandje vinden? Op de website staat niks en mijn zoontje wil een ander bandje.
Je hoeft alleen te weten dat de lugs 20mm wijd zijn.
Als je zoek op rubberband/natoband moonswatch komen er een hele boel naar boven. Ik zou vanavond even kunnen meten maar dan weet je het dan pas en wellicht zijn er hier meer die het zo weten
Thanks, ik ga kijken.