Na eea te hebben gelezen her en der werd ik enthousiast en heb dit horloge in een opwelling gekocht.
Het glas is het zogeheten biosourced glas en ik heb er vraagtekens bij hoe sterk en krasvast dit materiaal daadwerkelijk is.
Ook over het gebruikte materiaal voor de kast.
Waar ik ook aan moet wennen is dat het horloge erg licht is en ik over het algemeen zwaardere horloges draag.
Het bandje is qua lengte te kort voor mijn pols dus ik heb een nieuwe besteld daarvoor.
Misschien zit ik ernaast maar als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding vind ik hem te duur.
Tja, het is een Swatch die eruit ziet als een Omega, en een Swatch voor €275,- is niet goedkoop.
Maar het is wel een geinig ding. ( heb 'm zelf gehad en na een paar weken weer verkocht, toen was de lol eraf…)
Zijn al veel topics over. Ik vind de MoonSwatch een heel tof horloge. Het is geen Speedmaster en daar moet je los van de looks hem ook totaal niet mee vergelijken. Dan is het een heel leuk zorgeloos horloge. Het is mijn zomer en zuip- avondje kroeg horloge. Ik heb er veeel meer plezier van dan ik had gedacht.
Ja het plexiglas krast wat sneller, maar kan je bij Swatch zo laten fixen. Als je dat los laat top horloge.
Ik heb exact dezelfde, nu 2 jaar in bezit. Als ik het horloge 10 dagen in totaal gedragen heb overdrijf ik al volgens mij.
Ach, af en toe ga je mee in een hype, ik neem m’n verlies… Er zijn ergere dingen in de wereld.
Onderhoud is gratis bij Swatch, zowel batterijen vervangen als plexiglas polijsten. Ik kom toch regelmatig in Rotterdam, aardig personeel in de Swatch Store.
Ooit ga ik voor de Bulova Lunar Pilot 43mm. Heel wat meer horloge voor je geld.
k heb het horloge ondertussen al 3 jaar en ik vind het een erg fijn ding, ik draag hem wel wekelijks.
is 7700 euro voor een speedmaster dan wel waar voor je geld?
Het is een grappige plastic Speedmaster maar het is en blijft een Swatch met een quartz uurwerk met batterij. Eigenlijk is het een schande dat het de naam Omega op de wijzerplaat mag dragen. Maar grappig en veelzijdig is zo’n Moonswatch wel.
Het glas is inderdaad van plastic / plexiglas of iets wat erop lijkt. Kleine troost dat is het glas van de originele Speedmaster die naar de maan ging ook, dat is hesalite ook een plexiglas variant.