Omega Tank - 1947 - ref 3830-5

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Omega ref 3830-5 - Tank model
Diameter: ca 35,5 mm bij 21,5mm excl kroon
Leeftijd:1947
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Afgehaald in regio: Turnhout - B
Conditie (krassen, werking etc): in zeer fraaie staat. Loopt als een zonnetje. Bekijk de veelvuldige foto’s voor een eigen indruk
Soort uurwerk en kaliber: omega R 17.8
Vraagprijs: 695,00. Gaarne niet onderbieden op deze beauty, de prijs is scherp.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Super mooie omega tank in fantastische staat. Esthetisch in super mooie conditie en hij loopt als een zonnetje. Laatste onderhoud + revisie dateert van 08/2022.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Op en top een beauty uit lang vervlogen tijden. Een echt pareltje om de pols. Remember: A watch is more than just a timekeeper!

timing: nette amplitude en BE, klein postiioneel verschil, zo afgeregeld dat wanneer gedragen het horloge netjes op tijd loopt met een afwijking van ca 10-20 sec per dag.

Ik heb het horloge nog even gedragen om me er van te gewissen of ik hem echt wel wil weg doen. Gezien de wens voor een yema meangraf super japan, heb ik besloten er toch afscheid van te nemen. Ik heb hem dus nog een paar dagen gedragen, daarom komt er ook een extra nieuwe lederen band bij. Het horloge is helemaal origineel, ook de niet gesigneerde kroon, de omega gesp op de band evenwel heb ik er op gezet en is een originele omega gesp maar niet eentje uit 1947.

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

20 likes

Upje voor deze beauty uit 1947

A watch is more than just a timekeeper, it s an eternal piece of beauty

3 likes

Een echte beauty, op en top klasse om de pols

1 like