Ben ook wel benieuwd of ze naast de Railnaster dan ook een Speedmaster jubileum doen. Iets van een FOIS, maar dan met broad arrow en stalen bezel. Maar daar is nog niks over bekend toch?
Nee, officieel is er niets bekend.
3 filmpjes, waarvan 2 nog released moeten worden, lijkt erop dat ze alle drie terugkomen, Railmaster, Seamaster 300 en Speedmaster. alledrie met de kenmerken van '57.
I know Doelde op zoals hij het laatst door Omega was uitgegeven.
Wel heel gaaf als ze de hele trilogie opnieuw uitbrengen.
In het topic op omegaforums spreken ze van 3557 stuks per model, en 557 stuks voor een set van alledrie.
Had het ook gelezen. Wel wat speculatie over edelmetalen versies, dat zou wat minder zijn.
In dat topic was dat meer voor de grap volgens mij. Als in: Dit klinkt te goed om waar te zijn, er moet wat mis mee zijn, ik denk dat ze allen in platinum zullen zijn
Ze worden vast 42mm
Zou heel zonde zijn, 39/40 zou perfect zijn denk ik
Als ik Omega was zou ik 2 maten maken, iets als 38 & 40.5
Het is een soort limited waarschijnlijk dus daar zou ik helaas niet op rekenen.
Die limited sets van alle drie zijn waarschijnlijk ook gewoon staal.
En ik denk dat ze helemaal niet groot worden.
100% zeker een re-issue van de railmaster. Het minst populaire broertje uit de '57 trilogie. Maar wat wil je met een seamaster voor duikers, een speedmaster voor coureurs (later astronauten) en een railmaster voor conducteurs…ik ben er wel gecharmeerd van maar heb de voorloper van de railmaster uit 1953 al en meer heb je niet nodig…
Hoop dat de lugs wel meer schuin aflopen. Heb onwijze overhang bij mn spectre.
Ik had jeuk maar dit helpt zeker niet…
Denk overigens dat de modellen echt redelijk klein worden. Ook de Speedmaster.
Gaap, de zoveelste remake van een vintage model.
Mwoah, zo het is wel zeker dat het in ieder geval een mooi/geslaagd model is. Kan ik persoonlijk van de nieuwere modellen niet zeggen (Globemaster Annual Calendar, White Side of the Moon, elke Constellation met klauwtjes, etc.)
Let ook op de DON90 en Base 1000 bezel, voor de nerds