Omega teaser

Op Baselworld 2017…:

Wat het wordt? … wittu gai ut?

3 likes

Speedy/Seamaster achtig iets?

Speedmaster 60th anniversary?

nah denk ut nie, dees (teaser) heeft geen pushers…

1 like

Scherp gezien. Nieuwe Seamaster dus.

1 like

Ik zou juist zeggen dat het een nieuwe Seamaster is.

edit: ik ben overtuigd van de meningen hieronder. Railmaster it seems

onze oosterburen denken aan een of ander railmaster

2 likes

Co-axiaal 8809 als ik het goed las. Speedy zonder chrono…:rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Railmaster zo te horen.

gr, HJR

3 likes

lijkt mij ook toch? Wijzerplaat en wijzers komen overeen met het filmpje. Het eerste model Railmaster komt ook uit '57 dus dan zou het prima een 60h anniversary Railmaster kunnen zijn.

6 likes

Railmaster uiteraard. Je hoort ook treingeluiden. Kan niet missen. Zal lijken op de seamaster 300m master coaxiaal die paar geleden het licht zag.

3 likes

Caliber 8806. Hier staan de aankomende horloges met de Aqua Terra Railmaster 60th anniversary:

1 like

Tof. Ben erg benieuwd… wie weet zelf wel een nieuwe PO, maar ik denk het niet gezien ze vorig jaar al een nieuwe hadden geintroduceerd.

1 like

Oeh, ben benieuwd. Railmaster in 38mm zoals de Seamaster Master Coaxial zou wel heel tof zijn. Gewoon de kast iets kleiner en de duikerbezel eraf slopen en je bent eigenlijk al klaar :wink:

1 like

100% zeker nieuwe Railmaster.

1 like

De railmaster ken ik niet🙈. Is het een oud model dat nieuw leven krijgt? Is het ook een model dat dan qua prijs onder de seamaster/speedmaster ligt??

Apart dat weinig mensen het model kennen.

Dit de Railmaster zoals hij werd uitgebracht, in ieder geval:

Mocht hij uitkomen, verwacht ik dat de prijs in de buurt van de Aqua Terra zal komen te liggen.

1 like

Het heeft veel weg van een aqua terra. Of praat ik nu echt onzin?

Hij is al een stukje ouder, als onderdeel van de Master trilogie. Net als de Speedmaster en Seamaster is ook de Railmaster in 1957 uitgebracht en daarmee ook jubilaris dit jaar.

Zie ook https://thespringbar.com/blogs/guides/omega-railmaster-a-collector-s-guide

1 like

En als je deze drie naast elkaar ziet, wat zou er dan toch komen dit jaar…

1 like