Het grote "Omega Only" topic

10 likes

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

Mooie Connie KK, vind ik zelf altijd erg gaaf met die geïntegreerde band, zeker in nog behoorlijke staat! Welkom bij de Connie club :innocent: Zijn halfbroertje wacht al jaren op een kleine correctie van de urenwijzer, kan ik 'm ook weer eens dragen…

4 likes

Quartz Seamaster vandaag

10 likes

Seamaster De Ville 14k, zonder datum. Mijn daily driver!

7 likes

Sinds vandaag bandje ingekort en dragen!:grinning:

10 likes

Snap het niet.
Reeds enkele dagen staat er een mooie PO te koop op het juiste forum maar 0 reactie (dat het toevallig de mijne is, is hier even bijkomstig :-).
Iemand enig idee waaraan het ligt?
Vind het zelf een correcte prijs, is van 2009, 45,5mm goede staat enz.

In mijn ogen zal het aan het formaat en de prijs liggen. Het ding is fors en voor een klein beetje meer koop je een nieuw type met keramische bezel en 8500 uurwerk.

Gebrek aan service verleden i.c.m. leeftijd ?

13 likes

5 likes

Ik denk dat je voor €2500 ook een iets minder oude met het 2500D uurwerk kan vinden. En voor €3000 kun je al gaan denken aan een 8500. Voor jouw exemplaar is €2250 denk ik iets realistischer.

1 like

Mijn “oude” Planet ocean 45,5 mm staat te koop bij NL44 horloges ( ingeruild op een nw Speedmaster) op MP uit januari 2012 met het 2500D uurwerk voor 2599,- euro en geloof me in perfecte staat. Ook helaas hier op het forum weinig reacties gekregen. Maar in “love” met de Speedmaster. En toch blijft de PO een geweldige klok!

2 likes

Eens! PO Is top! Voor dat geld krijg je echt heel veel horloge! Ben er alleen nooit écht verliefd op kunnen worden.

2 likes

Uit de oude doos, deze ex. Speedmaster Alaska Project. Had ik hem nog maar…

20 likes

Is er een rede dat je m weg hebt gedaan?
Ik wil deze al een tijdje graag hebben. Maarja, die prijzen.

Dat is inderdaad een hele mooie. Net eens op Chrono gekeken en die zijn inderdaad niet goedkoop. Staan er ook maar 6 op.

Die had ik inderdaad ook wat langer moeten bewaren. Had ik meer dan de dubbele prijs voor kunnen vragen.

1 like

4 likes

11 likes