Het grote "Omega Only" topic

Zegt niks hoor @Bauhaus

2 likes

Meer levenservaring… :joy:

2 likes

Dikke afzetter is het

1 like

Klopt beide

3 likes

1109

8 likes

Wat doet deze TAG Heuer hier :smile:

2 likes

Er is toch gewoon niks mooiers! Wat een mooie staat zeg. Echt heel mooi :slight_smile:

1 like

10 likes

Nog eentje dan :wink:

10 likes

Nou doe ik ook nog maar wat…:wink:
Het is nog geen Seiko of Rolex topic qua populariteit he…:wink: Zelfs Breitling, TH en nu AP doen het beter​:grin:

10 likes

Wilde deze om doen, maar weer eens tijd voor een nieuw batterijtje.

10 likes

Sorry, foutje

1 like

Deze Omega heb ik vandaag even om mogen hebben en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben, erg mooi! De keuze wordt moeilijk!

Wat vinden jullie van deze Omega?

10 likes

Lekker hoor zo’n C-case.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: zegt genoeg ?

1 like

Jazeker, dank je!

1 like

Zonder teveel azijn te willen plassen: een duidelijk minpunt vind ik de ‘puntjes’ op de oneven uren (haast diamantjes? = vrouwelijk). Ook de datum doet erg af aan het voorkomen van het horloge doordat hij niet symmetrisch geplaatst is. De kastvorm vind ik dan wel weer chique maar wellicht aan de grote kant voor een dress watch.

Ik denk dat er in dit prijssegment (het is toch wel co-axial tenslotte) mooiere horloges te vinden zijn!

p.s. ik weet ook niet zeker wat te denken van de ring ter hoogte van de markers. De Romeinse cijfers overlappen dan weer net… meh.

2 likes

De punten op de overige cijfers zijn opgelegd en vallen inderdaad op. De plek van de datum vind ik wel fraai. De afmeting is 39,5 mm, maar het voelt niet erg fors om de pols. Voor deze DeVille had ik even een Speedmaster om, dat voelde echt als een bonk metaal😀. Dank je wel voor je reactie!

2 likes

Haha! Zo blijkt maar weer dat over smaak niet te twisten valt. Ongeacht je keuze wens ik je veel succes; bij Omega ben je van kwaliteit verzekerd! Het is alleen de vraag in welk jasje je het wilt hebben :wink:

Ik weet niet of deze De Ville precies overeenkomt qua prijsklasse maar wat ik persoonlijk het mooiste moderne horloge van Omega vind is dit model:

Een knipoog naar de ge-wel-di-ge pie pans uit de vintage ‘Gouden Eeuw’ van Omega én een knipoog naar de immer prachtige C-case modellen die soms ook zo’n ‘coin edge bezel’ hadden. Veel mooier dan dit gaat het niet worden wat mij betreft!

2 likes