Het grote "Omega Only" topic

Fijne lume!

19 likes

De Omega Brick band is binnen via @Kiek.
Mag zich laten zien op de blauwe Connie.

23 likes

Mooi! Zowel de band, de combinatie als de set.

2 likes

Goeie beslissing! Ik heb ‘m op schiphol 1 keer gezien en het is echt een prachtig en eigenzinnig horloge met die keramische kast :+1:
Ik zou ‘m eens moeten passen om te zien hoe hij draagt :blush:

1 like

De stap naar een moonphase is dan miniem en o zoveel mooier mijns inziens :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ook een topper idd! Keuzes keuzes… gelukkig allemaal net wat te prijzig, dat krijg ik thuis niet verantwoord :thinking:

Hij is echt prachtig die blauwe Constellation. Mag ik vragen wat de diameter is?

1 like

Te zien waar je naartoe wil met een collectie. Wil je veel horloges of slechts die enkele. Als je 4 horloges hebt van een bedrag of 1 van dat zelfde is dat dezelfde verantwoording jasper :hugs:

1 like


42mm PO

20 likes

En m’n nieuwe Speedmaster!

28 likes

Klopt. Helaas ben ik te wispelturig om voor 1 topper te gaan en mijn wederhelft weet het maar al te goed :wink: maar de “gewone” speedy moonwatch komt er zeker!

@cdg proficiat! :+1: Hoe bevalt ie?

Helemaal top.
Stukje dunner dan de PO. Dus erg comfortabel

1 like

35mm maar heeft genoeg aanwezigheid door de kastvorm en de witgouden bezel.

1 like

Die moonphase is ook mooi maar veel meer dressy.

De Dark Side is stoerder.

De Dark Side met een blauwe moonphase zou een leuke set zijn. :joy:

2 likes

Zo we zijn vertrokken, alles weg en deze combo @illewoare ! Ik hou het bij mijn hesalite voor bandenswapper en mn speedy tuesday voor iets meer dressy te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye: doch het licht valt prachtig op die wijzerplaten van een moonphase of een dark side, zeer mooi. Dit heb je bij een hesalite moonwatch niet

2 likes

PO 45,5mm😋

18 likes

15 likes

Seamaster titanium.

4 likes

43.5mm PO op 17cm pols
image

20 likes

Klinkt groot voor een 17cm pols maar lijkt zeker niet gek zo!