Het grote "Omega Only" topic

Vraag het me af.
@Redwatches we zijn nu toch wel benieuwd?

Haha ja maar dat was dezelfde dag…:wink:

Vandaag alleen in ‘wat dragen we vandaag’, maar morgen weer eens de Omega topics vervuilen :joy:

1 like

Schaamteloze crosspost … omdat 'm zo mooi is :wink:

31 likes

Speciaal voor @EVH:wink:

10 likes

Al twee dagen… :speak_no_evil::sunglasses:

15 likes

Ik had laatst een Speedmaster om, is het normaal dat die links zo uitvallen daarboven of is dat meer vanwege mijn bescheiden polsmaat? In de spiegel zag het geheel er een stuk beter uit overigens!

7 likes

16 likes

:heart_eyes::honeybee:

11 likes

Dat heeft (best logisch) met je pols maat te maken. Als die groter is dan past hij beter :wink: al geven idd wristshots een vertekend beeld.

Op leer draagt de speedmaster sowieso kleiner. Dit omdat de endlinks vd stalen band best breed uitlopen en leer meteen naar beneden buigt.

1 like

Klopt! Vind het wel jammer, meestal heb ik met een stalen band geen moeite met links die raar uitvallen… :frowning:

1 like

Top klok
Ik ga die van mij as weekend weer eens rocken

1 like

19 likes

10 likes

17 likes

Het horloge geleverd met 2 jaar fabriekgarantie van Omega. Het wordt gestempeld door een officiale dealer en de datum waarop het ingaat is op dag van aankoop. @belgianmoonwatch ik kan het terug kopen. No problem😉

1 like

De Globemaster vandaag 10 dagen in huis. En ik moet zeggen hij doet z’n specs eer aan. Hij loopt 7 sec voor na 10 dagen. :heart_eyes:

33 likes

Zo mooi! :ok_hand::heart_eyes:

Hmmm, hij zat mij niet echt lekker - en toch mis ik hem nog wel eens…:roll_eyes:

2 likes

Mooi hoor. Welke band heb je hier nu opgezet?

Een Bulang & Sons bandje.