Het grote "Omega Only" topic

Hi,

Mijn eerste Omega… ben er blij mee :blush:

Groet, Vincent

40 likes

Ik heb juist mijn ogen laten vallen op de Speedmaster reduced met zijn chique 39mm. De Speedmaster professional lijkt me met zijn 42mm te groot en die 44,25 al helemaal:0

1 like

Ik heb een polsmaat van 19cm en enkele mm’s en ben 1.98. Ik kan het goed hebben. Dat verschilt natuurlijk p.p.

Zeker, maar met 184cm en 16,5cm polsen moet ik horloges van 41mm+ wel overslaan.

Aan de vingers blijven plakken :blush:

2 likes

Ik ben 1.65 mtr en draag de Pro op een zwarte nylon strap en oogt absoluut niet (te) groot. Heb 'm een tijdje op staal gedragen maar dan is het toch wel een beetje te bulky vind ik.

Mocht je toch twijfelen over de maat, ga dan niet voor zo’n schele reduced maar ga ajb voor de vele malen mooiere en originelere FOIS. :hugs::+1:

1 like

Zonder wristshot geloof ik je niet;)

1 like

De Speedy Pro (en ik heb er 2 gehad … dus recht van spreken :wink: ) vond ik eigenlijk gewoon te klein.

Nu heb ik een Speedy Racing Master Chrono (44,25mm) en deze maat is gewoon perfect voor mij … had enkel ietsjes dunner gemogen.

Voor mij is 42-44mm de sweet spot qua horloges … al heb ik ook een Globemaster van ‘slechts’ 39mm … maar dat is dan ook meer een dresser en geen sportieve chrono.

Normale lengte en polsen btw :wink:

1 like

Ik heb de speedy pro een keer mogen passen (dus niet echt recht van spreken) en vond hem ook te klein naar mijn smaak.

2 nieuwe banden voor de seamaster, zodat hij waterproof is voor de vakantie. De tropic is leuk, maar de Zuludiver zal het niet worden vrees ik…

12 likes

Zo, deze was vandaag binnen 1 uur verkocht.
Dat ging heel snel. Nu op weg naar een Uhrforum lid.


Blijf deze Chronostop heel mooi vinden, maar droeg ‘m te weinig.

16 likes

Hier ook nog maar even plaatsen. Het erfstukje van mijn vriendin met mijn recente NA.

15 likes

Jammer, net te lang getwijfeld :neutral_face:
Mooi exemplaar inderdaad!

1 like

Whowww welke Speedmaster is dat?

22 likes

Speedmaster Racing Co-axial Master chronometer 44,25mm

1 like

Stunning

Coole cadeau van @HorlogeOpa. Thnx man, loepjes kun je nooit te veel hebben.

Gr. Roel

11 likes

Attent cadeau en wat een knots van een horloge! Kwam de één met de ander?

1 like

Het horloge kwam gisteren, loepje vandaag :sunglasses:

Gr. Roel

1 like