Omega triple date moonphase (verdict: redial)

Ik loop hier op een rommelmarkt en kwam zojuist dit horloge tegen voor €2400
Ben benieuwd naar de meningen.

2 likes

rommelmarkt en €2400 ?

6 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes: Jep

Ik sluit niet uit dat het een originele Omega is. Maar de plaat is nog veel te mooi en de “Omega” en het logo staan er te dik op. Ik ben er dus vrij zeker van dat het een redial is.

Ik was laatst nog op een rommelmarkt en daar vroeg iemand 3900 voor een (toegegeven mint) Breitling chrono. Ik zou hem niet op de rommelmarkt proberen te verkopen, maar wie ben ik…

3 likes

Logo is wel een beetje vreemd, lijkt me? En heeft iemand die druppels er zelf op gesoldeerd? M’n gevoel zegt, zonder dit model te kennen, lekker laten liggen.

1 like

Dat zal het inderdaad wel zijn ja.

Inconsistente 2en, rare m van omega; redial

1 like

Rommelmarkt waar het entreegeld €250 is en alleen Porsches, Ferrari’s of andere auto’s staan? Of is er zo’n enorme inflatie dit weekend geweest waar ik niet van af weet?

5 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::laughing::laughing:

De cijfers van de datumring is niet fabrieksmatig gedrukt.

Dat ze dit aanbieden op een rommelmarkt zegt genoeg lijkt me, doorgaans niet de plaats om op zoek te gaan naar een horloge van die prijs

Cijfers zijn er zelf opgeschreven, zijn niet identiek. Redail of fake.

Eén verkoper, en hij was er maar wát trots op. En uiteraard was ik daar niet om een Omega triple date te zoeken.
Ik heb 'm laten liggen, het zal een redial zijn, ik vermoed dat de verkoper zich daar niet van bewust is. Het was bij de Snuffelmarkt in Gorinchem.

1 like

Lijkt toch best goed? Not.

1 like

20 november had ik daar een kraampje en toen zag ik hem ook al liggen bij een rondgang. Het verbaasde me dat ie daar te koop werd aangeboden. Ook niet echt het publiek voor een vintage Omega op zo’n rommelmarkt. Blijkt wel, want hij is hem nog niet kwijt. Of door de prijs icm de redail…

1 like