Goeie avond allemaal! Vorige week kreeg ik de gelegenheid om dit prachtige horloge aan te kopen, uiteraard verschillen smaken maar deze beviel me toch meteen. Zeer mooie gespreide patina over het gehele dial en misschien wel de enige uitzondering om stevige rokers van vroeger te bedanken dat ze gerookt hebben, want dit zou veroorzaakt worden door het vele roken en met het horloge op café gaan waar de rokers indertijd samen zaten. Deze kast heeft zeer mooie pootjes en in onze volksmond ook wel “spinnenpoten” genoemd, mooie zware kast en een uitzonderlijk grote seamaster op de caseback. Blijkbaar zijn van dit model slechts 2000 stuks gemaakt. Voor sommige onder jullie misschien “gelukkig” terwijl anderen dit horloge wel mooi vinden. Ik heb me laten vertellen dat de kroon niet origineel zou zijn voor dit horloge. Het zou meer een “bolletje” moeten zijn maar deze kronen zijn dus ook zo zeldzaam dat men vaak net zoveel voor een kroon vraagt dan voor het gehele horloge. En ik kan jullie verzekeren dat dit horloge geen goedkoop speelgoed was vond ik persoonlijk. De gesp is wel origineel. Nu ja, velen over jullie weten het beter dan ik natuurlijk, ik zou zeggen kijk naar de foto’s en beoordeel zelf maar!
17 likes
Gefeliciteerd met deze NA! Mooie Omega!
1 like
Jouw smaak, daar gaat het toch om. Gefeliciteerd met je NA
1 like
Gefeliciteerd ermee! Helemaal up en running?
1 like
Gefeliciteerd met je NA!
1 like
Gefeliciteerd
1 like
Veel plezier van dit horloge.
1 like
heb je ook een foto van het caliber?
1 like
Ik ben bang dat ik het niet meer dicht krijg, het is een klik-klak deksel. Die klik om te openen lukt nog wel, maar die klak…
2 likes
Veel draagplezier gewenst
Mooie Omega, veel draagplezier