Henkjan91 Schreef:
Dat van de koopjesjagers klopt helemaal. Mensen
kopen je horloge op Marktplaats pas als je hem
voor 100-200 onder de waarde weg wil doen.
Zou graag hier kunnen verkopen, maar helaas heb ik
geen permissie om hier te verkopen.
Kun je aanvragen bij de moderatoren. Gezien jouw posting geschiedenis zal dit wel lukken toch?
Als je nog twee maanden geduld hebt, kan je een verzoek indienen
Als je risico durft te nemen, kan je je ook inschrijven bij Catawiki en dit horloge inschrijven in de juwelen en horloges veiling. Catawiki is de laatste tijd geëxplodeerd en de online veilingen worden massaal bezocht en ook op geboden. Het is wel een risico, omdat je het verplicht bent te verkopen voor het winnende bod, maar je kan ook een reserve instellen. Het is een idee, ik denk dat je er meer voor kunt krijgen dan op Marktplaats.
Grtz Melvin
“Mijn posting geschiedenis” = op een account verbannen en op het nieuwe account meerdere waarschuwingen van de moderator. Als ik hier iets zou willen verkopen moet ik rustig wachten. Wel bedankt voor de tip :)-D
Bedankt voor de tip Vintage1982! Overweeg het nu wel. €700 is mijn absolute bodemprijs. Wacht eerst even Marktplaats af, nu zijn er via dit forum toch veel bezoekers die hem hebben zien staan.
Weet je het zeker? Heb je 400 euro betaald voor de staat zoals hij op Marktplaats stond? Uitkijken dat je de reserve niet te hoog zet. Die zou ik persoonlijk zetten op een paar tientjes winst en alles wat er bovenop komt is meegenomen.
Mensen die bieden kunnen zien of de reserve is gehaald of niet. Als de reserve te hoog staat, raken ze geïrriteerd en bieden ze niet meer. Als ze zien dat de reserve eerder wordt gehaald, raken ze enthousiast, omdat vanaf dat moment de hoogste bieder het kavel wint.
Als de reserve niet wordt gehaald, is het kavel niet verkocht. Je krijgt dus geen geld, maar je moet wel veilingkosten betalen. Denk dus nog even na over je bodemprijs en de reserve, als je besluit mee te doen natuurlijk.
mvg Melvin
Hmm, vooral Vostocks en Casio’s op die site. Vrag me af of het publiek voor een gouden Omega die site wel bezoekt. Heb je zelf ervaring op deze site?
Haha ik geen gouden, maar telt een Omega dresswatch uit 44 ook?
Deze keer loopt er 18 krt Omega Seamaster af (kavel 102) die momenteel op 750 euro staat en een Omega DeVille , deels goud, (kavel 161) die momenteel op 250 euro staat.
Sluit over 4 dagen.
Vintage1982 Schreef:
Deze keer loopt er 18 krt Omega Seamaster af
(kavel 102) die momenteel op 750 euro staat en een
Omega DeVille , deels goud, (kavel 161) die
momenteel op 250 euro staat.
Sluit over 4 dagen.
http://veiling.catawiki.nl/sieraden-veiling
De seamaster is een dames horloge. Niet helemaal vergelijkbaar. De deVille is quartz. Staal/goud.
Jawel, maar de vraag was of er mensen serieus geïnteresseerd zijn in duurdere horloges. Even wat voorbeelden.
Mooi hoor! Ik heb eentje die er heel erg op lijkt (met een seamaster caseback) indertijd van mijn vader overgekregen (ga niet “geerfd” schijven want mijn vader leeft nog vrolijk en blij).
Heb 345€ betaald voor een beurt bij Omega zelf, en daarvoor had ik nog geeneens een nieuwe band, dus dan heb je het er nog wel goed vanaf gebracht 
Dankjewel Supra, wist niet dat je ook actief was op HF!