Omega uit 1964 is klaar na fortuin aan reparatie

Ik kocht hem met deze marktplaats foto:

Het bandje was groen van de schimmel, ik kon hem zo los scheuren. Puspins zijn er door de horlogemaker uit gebroken. Hij was enorm ranzig (vol huidschilfers) bij aankomst. 2 wijzers liepen niet en ik wilde hem gepolijst hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Uurwerk bleek in belabberde staat. Ik heb het horloge door de horlogemaker in nieuwstaat laten brengen. €300 verder en hij is af. Best mooi, in tegenstelling tot mijn foto’s. Enjoy!

echt super gedaan,veel draag plezier

Het is even in de buidel tasten, maar hij is wel heel erg mooi geworden!

grtz Melvin

Horloge is heel mooi geworden, en het besteedde geld zeker waard volgens mij.
Geniet ervan.

Mijn beste,

Het is een plaatje geworden!!
Geniet er met volle teugen van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Zo is het weer een sieraad aan de pols (tu)
Veel genietplezier gewenst!

mvg

Ik denk niet dat het wordt gedragen. ‘James’ heeft het al in de verkoop gezet.

M035 Schreef:

Ik denk niet dat het wordt gedragen. ‘James’ heeft
het al in de verkoop gezet.

Uit nieuwsgierigheid: Waar dan?

Uit vriendelijkheid: Marktplaats -> Omega Genève 1964 14k goud
Al is de vraagprijs voor het model vrij hoog, bijna tegen een Pie Pan.

marijn Schreef:

M035 Schreef:

Ik denk niet dat het wordt gedragen. 'James’
heeft

Vraagprijs is een vraagprijs toch? Als je die flink hoog zet, heeft een minder oplettende koper misschien niet in de gaten dat hij onder de vraagprijs ook nog teveel betaalt :wink:

Het zal aan mij liggen. De zoekopdracht Omega Geneve levert niet dit horloge op.

M035 Schreef:

Uit vriendelijkheid: Marktplaats -> Omega Genève
1964 14k goud
Al is de vraagprijs voor het model vrij hoog,
bijna tegen een Pie Pan.

marijn Schreef:

M035 Schreef:

Ik denk niet dat het wordt gedragen. 'James’
heeft

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m781671003-omega-geneve-1964-14k-goud.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Vintage1982 Schreef:

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uit
erlijk/horloges-heren/m781671003-omega-geneve-1964
-14k-goud.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&p
reviousPage=lr

Dank je. Wat raar dat ik hem niet kon vinden. Teveel hersencellen weggedronken gisteravond vrees ik.

De prijs is absoluut niet te hoog. Een 14K gouden Pie Pan voor deze prijs zoals jullie zeggen? Geef mij er maar vijf.

Prima vraagprijs voor een gouden Omega.

Ow ik zei niet dat de vraagprijs te hoog was. Ik zei dat je de vraagprijs beter wat hoger kan inzetten, dan heb je wat speling. De opmerking dat een koper misschien teveel betaald, was meer van algemene aard.
Een Pie Pan staat in mijn vintage prijslijst van 2014 voor omgerekend 1750 euro, maar dat is eigenlijk helemaal geen vergelijking. Zijn twee verschillende types en een Pie Pan is 18 krt en dit 14 krt.
Al met al lijkt me dit wel een redelijke prijs.

Nice! Nu vind ik hem wel mooi eigenlijk.

Vintage1982 Schreef:

Ow ik zei niet dat de vraagprijs te hoog was. Ik
zei dat je vraagprijs beter wat hoger kan
inzetten, dan heb je wat speling. De opmerking dat
een koper misschien teveel betaald, was meer van
algemene aard.
Een Pie Pan staat in mijn vintage prijslijst van
2014 voor omgerekend 1750 euro, maar dat is
eigenlijk helemaal geen vergelijking. Zijn twee
verschillende types en een Pie Pan is 18 krt en
dit 14 krt.
Al met al lijkt me dit wel een redelijke prijs.

Ik heb zelf een 14K Pie Pan. :slight_smile:

http://s128.photobucket.com/user/marijn_album/media/piepan_jun0520254_zpscd1d1fe6.jpg.html

Zijn wel degelijk gemaakt. Bijna elke 18K omega is ook gemaakt in 14K.

Ik ben overigens heel benieuwd naar jouw vintage prijslijst. Er zijn zoveel verschillende Pie Pan modellen geweest, met meerdere refentienummers.

Ow ok, my bad :slight_smile:

Dat is Classic Wristwatches - the price guide for vintage watch collectors 2014/15 door Muser, Braun en Horlbeck

grtz Melvin

Tjee, dat is even een stroom reacties! Bedankt voor de complimenten, vind hem zelf ook erg opgeknapt.

Als ik dit horloge zou houden, zou het zelden gedragen worden. Ik ben student, dus loop bijna nooit in pak. Ik zie mezelf gewoon geen gouden Omega dresswatch uit 1964 dragen bij een spijkerbroek en hoodie.

Kan je hem dan niet beter hier in het verkoopgedeelte zetten? Waarom zet je hem op Marktplaats? In mijn ervaring zitten er alleen koopjesjagers en mensen die voor de gein maar een beetje zitten te bieden op Marktplaats.

Grtz Melvin

Dat van de koopjesjagers klopt helemaal. Mensen kopen je horloge op Marktplaats pas als je hem voor 100-200 onder de waarde weg wil doen.

Zou graag hier kunnen verkopen, maar helaas heb ik geen permissie om hier te verkopen.