Het bandje was groen van de schimmel, ik kon hem zo los scheuren. Puspins zijn er door de horlogemaker uit gebroken. Hij was enorm ranzig (vol huidschilfers) bij aankomst. 2 wijzers liepen niet en ik wilde hem gepolijst hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Uurwerk bleek in belabberde staat. Ik heb het horloge door de horlogemaker in nieuwstaat laten brengen. €300 verder en hij is af. Best mooi, in tegenstelling tot mijn foto’s. Enjoy!
Vraagprijs is een vraagprijs toch? Als je die flink hoog zet, heeft een minder oplettende koper misschien niet in de gaten dat hij onder de vraagprijs ook nog teveel betaalt
Ow ik zei niet dat de vraagprijs te hoog was. Ik zei dat je de vraagprijs beter wat hoger kan inzetten, dan heb je wat speling. De opmerking dat een koper misschien teveel betaald, was meer van algemene aard.
Een Pie Pan staat in mijn vintage prijslijst van 2014 voor omgerekend 1750 euro, maar dat is eigenlijk helemaal geen vergelijking. Zijn twee verschillende types en een Pie Pan is 18 krt en dit 14 krt.
Al met al lijkt me dit wel een redelijke prijs.
Ow ik zei niet dat de vraagprijs te hoog was. Ik
zei dat je vraagprijs beter wat hoger kan
inzetten, dan heb je wat speling. De opmerking dat
een koper misschien teveel betaald, was meer van
algemene aard.
Een Pie Pan staat in mijn vintage prijslijst van
2014 voor omgerekend 1750 euro, maar dat is
eigenlijk helemaal geen vergelijking. Zijn twee
verschillende types en een Pie Pan is 18 krt en
dit 14 krt.
Al met al lijkt me dit wel een redelijke prijs.
Tjee, dat is even een stroom reacties! Bedankt voor de complimenten, vind hem zelf ook erg opgeknapt.
Als ik dit horloge zou houden, zou het zelden gedragen worden. Ik ben student, dus loop bijna nooit in pak. Ik zie mezelf gewoon geen gouden Omega dresswatch uit 1964 dragen bij een spijkerbroek en hoodie.
Kan je hem dan niet beter hier in het verkoopgedeelte zetten? Waarom zet je hem op Marktplaats? In mijn ervaring zitten er alleen koopjesjagers en mensen die voor de gein maar een beetje zitten te bieden op Marktplaats.