Omega Ultraman

Oerlelijke bezel
Geintje

Ik ben een beetje pepsi gmt moe geworden. Dit is het mooiste gewoon :+1:

5 likes

Ik had een Coke geplaatst, maar wat mij betreft doet @anon10817008HF het het beste.

Alleen nog een mooie jubilee erbij :heart_eyes:

6 likes

We have come full circle…

Omega Speedmaster Speedy Tuesday
€ 7.500,00

Want?

Ik kan hem ook niet helemaal volgen maar wellicht omdat dit de eerste is die op marktplaats wordt aangeboden?

Waar ik op doel is dat dit model door veel mensen (zie bijvoorbeeld Chrono24) ongedragen te koop wordt aangeboden. Mijn analyse is dat dat gebeurt om er snel aan te verdienen: met winst doorverkopen. Op zich niets mis mee, ik vind het persoonlijk gewoon jammer. Maar misschien maak ik me druk om niks.

1 like

Ik denk het…
Misschien is de advertentie wel van @Bwatched. Omega Ultraman

Die voelt er vast weinig voor om het op HF aan te bieden en dat gezeik over zich heen te krijgen. Het is nu net weer rustig daar … :rofl:

1 like

Er staan er nu 35 op chrono…van de bijna 2012 uitgeleverde klokken. Dat valt eigenlijk wel mee toch?

It wasn’t me!

2 likes

Moet je echt mee oppassen hier; winst maken op een nieuwe Omega! Dat kan echt niet!

Winst maken mag alleen op sportmodellen van Rolex (want die zijn zeldzaam!) en op alle vintage horloges die via ebay of zoiets naar NL zijn gehaald. Dat snapt toch iedereen! :thinking::wink:

6 likes

Of als je * handelaar bent. Dan mag het ook.

edit: officieel

1 like

Maar dan wel op je eigen site!

Of toch hier als je ze privé gedragen hebt :joy:

1 like

:joy:

Amen. Ik ben voor naming en shaming!

1 like

Name and shame mij maar, zoveel als je wil. Ik zit klaar voor de volgende Omega limited met mijn

en daarna

10 likes

Ik zie het probleem niet. Heb zelf al op 3 Speedies een premium mogen / moeten betalen omdat ik er te laat bij was of omdat het model hier niet te verkrijgen was. Maakt me dat blij? Nee, maar niemand heeft me gedwongen die premie te betalen. Voor aanbiedingen hier binnen het forum vind ik wel dat er best gematigd kan worden met de prijs, het gaat tenslotte om collega forum leden, maar alles wat op Fleabay en andere marktplaatsen verschijnt heb ik totaal geen probleem mee. Zelfs al vragen ze 100% premium.

1 like

HF vriendelijk aanbieden… Het is al eerder door iemand anders genoemd: Met al die notoire flipperkoningen hier op het forum gaat er iemand anders met de winst vandoor omdat die het vervolgens wel op marktplaats oid aanbiedt.
Vriendelijk aanbieden heeft ook met gun factor te maken.

6 likes

Dat is altijd al het probleem geweest met HF matsdeals. Uiteindelijk komt het horloge terecht bij een HF’er die er wel de volle mep voor gaat vangen. Daarom werkte (verleden tijd, want mijn flipperij ligt al een tijdje stil) ik zelf dit jaar liever met winstdeling. Dan heb je er als goede ‘inkoper’ samen met de vorige eigenaar profijt van en strijkt niet iemand verderop in de flipperketen alle winst op.


Behalve met die SKX van @Fate_Amenable_To_Change. Daarvan ga ik alle winst zelf opdrinken.

2 likes

Goede. Maar wat als de koper het horloge “weggeeft” aan een zwager in Rwanda? Ik mats niemand meer, trok zelf alleen maar aan het kortste eind.

En je moest eens weten hoeveel horloges ik eerst te koop heb zien staan op HF en een maand later op UF voor een leuke premium.

5 likes