Omega vintage zoektocht

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ben sinds enige tijd op zoek naar een gouden omega vintage horloge. Ik hou al enige weken Catawiki in de gaten, maar weet niet of dat een goed platform is voor zo’n zoektocht. Prijzen zitten al snel boven de €1000 en dat is best veel vind ik. Wat is jullie ervaring? Zijn er goede en praktische alternatieven om de markt te volgen?

1 like

Ja, het blauwe gedeelte hier.
In ieder geval een factor 350 betrouwbaarder dan catalichti.

1 like

Ik heb positieve ervaringen met Rotterdam watch Company. Ze hebben een website en zijn ook actief op Chrono24. Ze hebben vrijwel altijd wel een aantal vintage gouden omega’s etc te koop:

Aan wat moet je Omega voldoen?
Automaat - handopwinder?
Volledig goud - gold/cap - verguld?

Volledig goud kom je inderdaad vaak erboven uit.

1 like

Welkom hier bij HF !
Gewoon in het blauwe gedeelte kijken komt vanzelf wel iets.

Dank voor jullie reacties. Hou me aanbevolen voor tips. Automaat of handopwinder, geen datum, volledig goud. Ik vind overigens de blauwe rubriek wel onoverzichtelijk. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik dat het beste kan volgen bij het zoeken naar zo’n specifieke vintage. Ik zal proberen het in de gaten te houden. Dank!

Probeer de zoekfunctie eens. Als je ‘vintage omega’ of een specifiek type invult, kom je een heel eind. Op z’n ergst scroll je door een lijst aangeboden horloges heen waar ook heel veel mooi spul tussen zit. Dat kán geen ramp zijn.

https://www.horlogeforum.nl/search?q=omega%20category%3A12%20order%3Alatest

1 like

Kiek’an. 't is nie zo verrekenis moelluk

Ik heb een handwinder te koop in goud, stuur me even een PB voor meer info